پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
گفت و گو با محمد عمده غیاثی

بحران پاسوری والیبال ملی را تهدید می کند

تیم ملی والیبال ایران در مسیر انتخابی المپیک باید بهترین عملکرد را داشته باشند. در این رهگذر باید از سعید معروف نیز دعوت به عمل آید تا در راه دشواری که پیش رو داریم به یاری تیم ملی کشورمان بیاید.

دنبال بدترین یا بهترین قرعه نباشیم باید محکم و امیدوار به سوی مقصدی که تعیین شده حرکت کنیم.

محمد عمده غیاثی پاسور سابق تیم ملی و مربی بین المللی والیبال در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق افزود: پیش از هر اقدامی ابتدا باید تناقض ها را کنار گذاشت و یکپارچه عمل کرد. رئیس فدراسیون از موفقیت در المپیک می گوید و کادرفنی تیم ملی فقط نظر به رنکینگ بین المللی دارد.

واقعا امیدوارم که همه یک دل باشیم و در راه صعود تیم ملی به المپیک دست در دست هم بگذاریم اما باز تاکید می کنم که جای پاسوری صاحب سبک سعید معروف در تیم ملی خالی است چرا که ما از بابت پاسوری با بحران مواجه شده ایم و اگرچه محمد وادی وظیفه خود را خوب انجام می دهد اما برای مبارزه با تیم های بزرگ و آسمان خراش های بین المللی فقط معروف است که می تواند گلیم تیم ملی را از آب بیرون بکشد. تاکید من بر این است که باتوجه به ترافیک مسابقات از همه ی ظرفیت ها استفاده کنیم.

غیاثی اضافه می کند: سپردن دو تیم به دست یک مربی تجربه ی تلخی است که به تیم ملی ما ضرر زده است انتظار دارم که فدراسیون و شخص آقای عطایی و حتی مومنی مقدم مربیان بسیار خوبی هستند در اینباره تامل کنیم تا به خودشان و تیم ملی آسیب نرسانند باز هم تاکید می کنیم آقای عطایی یکی از بهترین مربی های ما است که پله به پله نردبان ترقی را طی کرده است نباید بدون مطالعه خودش را به دردسر بیاندازد.

غیاثی درباره شایعه لیگ برتری شدن تیم مس سونگون می گوید: آقای خطیبی مدیرعامل باشگاه به شدت پیگیر اینکار است ولی فدراسیون والیبال هم یک سهمیه به تبریز بدهکار است و به جبران واگذار کردن سهمیه شهرداری تبریز به تیم دیگر امروز یار و یاور شهر و استان ما باشد.

گفت و گو: جمشید حمیدی