شنبه یکم اردیبهشت ماه
برای یک پست کلیدی در تیم ملی والیبال

دامغانی: میلاد را مدیریت کنیم

اولویت همه ی تیم های والیبال دنیا دریافت کننده قدرتی است و آقای ولاسکو نیز بار ها به این مسئله اشاره کرده بود که در دریافت اول مشکل دارم به همین دلیل زمانی در ایتالیا لورنزو برناردی 42 ساله را هم در ترکیب این تیم قرار دادند.

 

محمدرضا دامغانی بازیکن سابق تیم ملی و مربی بین المللی در واکنش به مسائلی که دیروز در پیرامون تیم ملی گذشت ضمن بیان مطلب فوق افزود: که دلایل نبود میلاد عبادی پور در تیم ملی به نظر من محکمه پسند نبود و باتوجه به اینکه ما در این پست کمبود بازیکن داریم فدراسیون والیبال باید میلاد عبادی پور را مدیریت کند و اجازه ندهد از تیم ملی دور بیافتد.

دامغانی اضافه کرد: ما در این پست کلیدی بازیکنی که بتواند خلا میلاد را پر کند نداریم و با همه ی احترامی که برای قدرتی زن های تیم ملی قائل هستم تاکید می کنم که او  باید به تیم ملی بازگردد. از یاد نمی بریم که در زمان سرمربیگری آلکنو باوجود همین انتقاداتی که از میلاد عبادی پور می شد وی را در زمین نگه می داشت چرا که ساعد های این بازیکن حرف ندارد.

دامغانی با اشاره به گروه بندی مسابقات انتخابی المپیک گفت: همانطوری که آقای عطایی گفته است ما هیچ وقت از مرحله گروهی صعود نکرده ایم اما می توانیم از طریق مسابقات مقدماتی تدارکات خوبی را برای محک و آماده سازی تیم ببینیم و منتطر کسب سهمیه آسیا برای بازی های پاریس باشیم. کار بسیار سخت است اما نشدنی نخواهد بود.

گفت و گو: جمشید حمیدی