چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

محبی تکذیب کرد

درچند روز گذشته برخی ها ماندگاری دائمی محمد محبی در استقلال را به عنوان خبر یک خود قرار داده بودند تا با این حرکت آرامش نسبی را در تیم استقلال ایجاد سازند.

خبر این بود، چنانچه تیم پرتغالی سانتاکلار که محمد محبی عضویت آن را دارد و در حال حاضر به صورت قرضی به استقلال انتقال یافته، به لیگ دسته دوم سقوط کند این بازیکن انتقالش به جمع آبی ها دائمی خواهد شد و بازگشتی به تیم پرتغالی در کار نخواهد بود.

این خبر که ساخته و پرداخته تفکرات شخصی بعضی ها بود از سوی محبی تکذیب شد.

بازیکن قرضی تیم استقلال توضیح داد: چنین چیزی وجود ندارد، در هیچ بندی از قرارداد من با تیم پرتغالی  نیامده است که در صورت سقوط تیم به دسته دوم قرار داد من با استقلال از نیم فصل به دائمی تبدیل خواهد شد. من بازیکن سانتاکلارا پرتغال هستم و پس از پایان مدت قرارداد قرضی ام با آبی پوشان، طبق قوانین باید به باشگاه سانتاکلارا بازگردم.

محبی ادامه داد: در پایان مسابقات لیگ باید به فوتبال پرتغال باز گردم، بعید می دانم که آنها برای ماندنم در استقلال به توافق مجدد برسند، زیرا در بحث رعایت تعهدات، مشکلاتی وجود دارد که باعث شده تا باشگاه سانتاکلارا هرگونه مذاکره جدید با استقلال را تمام شده بداند.

 محبی در لا به لای صحبت های خود به  نکته ای اشاره کرد و گفت: شاید باشگاه پرتغالی برای کسب در آمد، برنامه ای در دستور کار خود داشته باشد و تصمیم به انتقال من بگیرد، اما آن تیم استقلال نخواهد بود و شاید یک تیم عربی باشد. خبر دارم که از سوی باشگاه های قطری پیشنهاد متفاوتی به باشگاه سانتاکلارا ارائه شده است.

گزارش: مرجان بنی یعقوب