شنبه یکم اردیبهشت ماه
استرا هرگز پاسخ مدیرعامل استقلال را نداد

فقط پول و دیگر هیچ...

مدیرعامل سابق استقلال در آخرین روزهای فعالیتش در باشگاه استقلال و در واقع روزهای نهم و دهم فروردین می خواسته با استراماچونی ارتباط برقرار کند تا بتواند او را راضی کند.

که فرصت بیشتری در اختیار آبی‌ها قرار دهد و استقلال مشکلی برای گرفتن مجوز حرفه‌ای نداشته باشد و از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشود.

گویا فتح‌الله‌زاده به دنبال این بود که همانطور که پرسپولیس توانست با بوژیدار رادوشوویچ برای پرداخت مطالبات این دروازه‌بان کروات به صورت قسطی به توافق برسد و استراماچونی را راضی کند که او هم با استقلال راه بیاید منتهی استرا به نماینده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال که به زیان ایتالیایی هم مسلط بوده می‌گوید که اگرچه احترام زیادی برای این تیم و هوادرانش قائل است اما تمام مسائل مربوط به این پرونده، در اختیار وکیل اوست و آبی‌ها اگر حرف جدیدی دارند، بهتر است از طریق وکیل او پیگیر شوند.

اصرار مربی ایتالیایی به مذاکره استقلال با وکیلش، نهایتا باعث می‌شود که مذاکره غیرمستقیم فتح‌الله‌زاده با استراماچونی به نتیجه نرسد و طبیعتا خبری از توافق طرفین نباشد.

جالب اینجاست که شنیده شده فتح‌الله‌زاده خیلی دوست داشته با استراماچونی صحبت کند، اما سرمربی ایتالیایی اسبق استقلال، به هیچ وجه زیربار صحبت کردن با مدیرعامل وقت استقلال نمی‌رود و فقط با پیام های یک‌شکل و کلیشه‌ای، او را به پاستورلو و وکیلش حواله داده است!

گزارش: سوده رحمانوند