چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

دربی صدم بدون تماشاگران خاص دو تیم!

در شرایطی که دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران برابر روسیه و کنیا با حضور بانوان علاقمند به فوتبال برگزار شد، اما درهای ورزشگاه ها به روی بانوان در مسابقات لیگ برتر همچنان بسته است.

برای دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس هم که یکصدمین دیدار تاریخ دو تیم است، مجوزی برای حضور بانوان صادر نشده و این دیدار با حضور ۱۵ هزار تماشاگر مرد برگزار خواهد شد.

این بازی که قرار بود با حضور اندکی از هواداران استقلال و پرسپولیس برگزار شود در انتها رای متفاوتی دریافت شد که بر علیه بانوان است!

این بازی قرار نیست با حضور بانوان برگزار شود و با اینکه دو باشگاه درخواست حضور هواداران خانم را نیز ارائه کردند اما با این درخواست موافقت نشد و دو تیم استقلال و پرسپولیس نمی توانند طرفداران بانوی خود را در آزادی پذیرا شوند.

این در حالی است که پیش از این نیز تصور می شد که دربی بدون حضور زنان برگزار شود زیرا حواشی این دیدار بسیار است و تقابل طرفداران دو تیم نیز ممکن است مشکلات بسیاری را ایجاد کند که دردسر بسیاری را برای برگزار کنندگان ایجاد می کند و این مسئله باعث شد که برگزار کنندگان قید حضور بانوان را بزنند و حضورشان را منتفی اعلام کنند.

گزارش: سوده رحماوند