جمعه دهم فروردین ماه

عجب تصمیمی، 15 هزار تماشاگر برای دربی!

مقدمات برگزاری دربی 100 در حال آماده سازی است، یکی از مواردی که بحث آن به درازا کشیده شد مربوط به حضور تماشاگران است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: آخرین خبری که در این مورد دریافت شد، اینکه دربی با تماشاگر خواهد بود. تصمیمی که در این ارتباط گرفته شده، دربی با حضور 15 هزار تماشاگر برگزار خواهد شد.

حضور این تعداد از تماشاگر، عملا پایین ترین رقم را نشان می دهد، شاید این تصمیم  در ارتباط با بازسازی و در حال تعمیر ورزشگاه آزادی اتخاذ شده است. با اینحال، دربی که در هر دوره اش بالاترین تماشاگر را همراه داشت، در بازی 100 کمترین تماشاگر را در داخل ورزشگاه به خود خواهد دید.

از بعد اقتصادی قطعا این تصمیم به سود دو باشگاه نخواهد بود، حتی اگر زبده ترین اقتصاددان ها را با عنوان مدیرعامل و یا اعضای هیات مدیره در این دو باشگاه به کار گرفت، قطعا به لحاظ کسب در آمد آبی برای این دو باشگاه گرم نخواهد شد.

دربی بالاترین منبع در آمد این دو باشگاه تلقی می شود که فعلا در بازی 100 این در آمد از این دو باشگاه گرفته شده است. حضور 15 هزار تماشاگر حتی با بالاترین قیمت بلیت، حتی نمی تواند جوابگوی حق وحقوق ماهانه پرسنل دو باشگاه باشد.این در حالی است که از قبال برگزاری همین دربی با تماشاگر 15 هزار نفری و یا دربی بدون تماشاگر، خیلی ها به در آمد کلان می رسند که خروجی این درآمد برای فوتبال چیزی در حد صفر است.