جمعه سی و یکم فروردین ماه

عبادزاده: گل محمدی نباید از قائدی غافل شود

پیشکسوت ملی پوش باشگاه پرسپولیس اعتقاد داردکه دربی 100 فقط یک بازی معمولی نیست، این دیدار دارای شش امتیاز است.

روح الله عبادزاده پیشکسوت ملی پوش باشگاه پرسپولیس در رابطه با دربی می گوید: خود من در دربی های زیادی دیده شدم اما دربی روز یکشنبه با همه دربی ها فرق دارد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: یاد ندارم که زمان دربی، شرایط جدول این مقدار پیچیده باشد. اکنون رقابت در صدر جدول به صورت میلی متری پیش می رود، گذشته از آن تیم پیروز میدان 90 درصد بهره قهرمان لیگ را به خود خواهد گرفت، از این رو دربی دارای شش امتیاز است. به اعتقاد من دربی یکشنبه نتیجه تساوی نخواهد داشت، باید یک تیم برنده شود تا در کورس قهرمانی باقی بماند.

عبادزاده ادامه داد: اینکه استقلال در هفته گذشته شش گل به هوادار زد، ملاک نیست اصولا دربی توجه ای به بازی های هفته قبل  ندارد، بلکه فضای آن بازی فقط به هنگام شروع مسابقه حاکم خواهد شد، با اینحال اعتقادم بر این است که پرسپولیس دربی 100 را از حریف آبی پوش خود خواهد ربود.

عبادزاده در پایان گفت: به عنوان یکی از اعضای خانواده پرسپولیس و در نقش یک برادر کوچک به گل محمدی توصیه می کنم، از مهدی قائدی، مهاجم ریز نقش استقلال که این روزها اکثریت توپ ها به او ختم می شود غافل نباشد، باید با گماردن یک بازیکن و چسبیده به او، موتور تیم استقلال را خاموش کند. همچنین این بازی نباید نتیجه تساوی داشته باشد، در این حالت، سپاهان، استقلال و پرسپولیس را جا خواهد گذاشت.

گفت و گو: اکبر عزیزی