جمعه دهم فروردین ماه
شهرداری ارومیه در آستانه یارگیری

سیدعباسی: پول لژیونر ها را نداریم

تیم والیبال شهرداری ارومیه با بودجه تعیین شده دورخیز خود را برای یادگیری آغاز کرده است.

آقای جهانگیر سید عباسی سرمربی این تیم با اعلام خبر خود: امروز و فردا نشستی در اینباره خواهیم داشت اما رایزنی هایی را برای دور هم جمع کرد بازیکنان بومی انجام داده ایم.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه در پاسخ اینکه بازیکنان لژیونر همانند سعید معروف، میلاد و یا شریفی را خواهیم گرفت گفت: البته که این بازیکنان مورد نظر ما قرار دارند اما می دانید که هیچ یک از این ستاره های حاظر نیستند که لیگ اروپا را رها کرده و به ارومیه برگردند.

از سوی دیگر نیز دستمزد بالای بازیکنان از عهده تیم های ایرانی بر نمی آید به طور مثال تا آنجایی که من می دانم معروف مبلغ 15 میلیارد تومان از لیگ ترکیه گرفته بود و این خود نشان می دهد که نباید دنبال لژیونر ها باشیم.

سید عباسی درباره شرایط تیم ملی ایران پیش از آغاز لیگ جهانی و انتخابی المپیک نیز گفت: من با آقای عطایی دوست هستم و بهترین آرزو ها را برای ایشان و تیم ملی دارم اما تاکید می کنیم تیم ملی صرف نظر مسائل فنی نیازمند مدیریت است. مطرح ساختن مسائل مربوط به قومیت ها باعث ایجاد شکاف در تیم ملی می شود.

تا زمانی که سعید معروف در تیم ملی بود در داخل زمین مدیریت می کرد و هیچ فرقی بین ترک، فارس، لر و... نبود و همه به زیر پرچم مقدس کشورمان در قالب یک تیم حضور پیدا می کردند.

بنابراین کادرفنی تیم ملی باید این نکات ظریف را در مصاحبه های خود لحاظ کند و ناخواسته وارد حاشیه نشود از سوی دیگر بازی میلاد عبادی پور در تیم ملی هنوز در پرده ابهام قرار دارد. زمانی که فرهاد نظری افشار از تیم ملی رفت این میلاد عبادی پور و فرهاد قائمی که بار دریافت تیم را بر دوش می کشیدند. در نبود عبادی پور تکلیف این پست چه می شود؟

آلکنو حتی میلاد عبادی پوررا حتی با 25 کیلوگرم اضافه وزن در تیم ملی نگه داشت آیا بازیکنی مثل اسماعیل مسافر می شود با میلاد عبادی پور مقایسه کرد.

گفت و گو: جمشید حمیدی