جمعه دهم فروردین ماه

تماشاگران زن شاید وقتی دیگر

وزیر ورزش امروز چراغ سبزی کم نور برای حضور تماشاگران در دربی داده است.

حمید سجادی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا شاهد حضور زنان در دربی پایتخت خواهیم بود یا نه؟ اظهار کرد: در استادیوم آزادی بخش‌های زیادی در دست تعمیر است و تلاش می‌کنیم، ببینیم که چه قسمتی از استادیوم امکان استقرار دارد.

وی افزود: به مشورت‌های شورای تامین و فدراسیون هم در این زمینه نیاز داریم و شاید تا زمان دربی بتوانیم به نتیجه نهایی برسیم.

وزیر ورزش تاکید کرد: این امر به کار تخصصی و رسیدگی نیاز دارد و تا به حال هم در هر بازی که شرایط فراهم بوده میزبان تماشاگران زن بوده‌ایم. هر زمان که شرایطش فراهم باشد قدم بانوان روی چشم است.

وزیر ورزش در پاسخ به این پرسش که دلیل اختلاف‌نظر با تاج در زمینه حذف استقلال چه بود؟ اظهار کرد: من روی نظرات بقیه اشراف ندارم من بر اساس اطلاعات مستند گفتم استقلال حذف نمی‌شود. تمهیدات پرداخت بدهی سرمربی سابق استقلالی‌ها فراهم شده است و این بدهی ظرف امروز و فردا پرداخت خواهد شد.

سجادی تاکید کرد: ‌طبق آخرین گزارشی که نمایندگان وزارت ورزش به ما دادند چیزی درباره حذف پرسپولیس مطرح نشده است و اگر موضوعی باشد حتما پیگیری خواهیم کرد.

البرز ورزشی باتوجه به وضعیت ورزشگاه آزادی به نظر نمی رسد که شرایط برای حضور تماشاگران زن در ورزشگاه آماده باشد اما امیدوار هستیم که برای بازی های مهم ملی آینده به بخشی از خواسته های بانوان و خواهران عزیز جامه تحقق پوشانده شود.

گزارش: فرزانه میرزایی