سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه

اعتراض باشگاه صنعت نفت به تصمیم سازمان لیگ

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان از تصمیم سازمان لیگ مبنی بر بدون تماشاگر کردن بازی حساس دو تیم مسی گله کرد.

روح اله محمدی با گله مندی از تصمیم گرفته شده برای بازی تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان مبنی بر بدون تماشاگر بودن این دیدار اظهار کرد: در این برهه از زمان که بازی‌های لیگ به اوج حساسیت در بالا و پایین جدول رسیده، برای ما جای سوال است که چرا سازمان لیگ بازی حساس مس کرمان و مس رفسنجان را قرار است بدون تماشاگر برگزار کند.

وی ادامه داد: این تصمیم در حالی است که مشکل ورودی تماشاگران به ورزشگاه رفسنجان پیش از این حل شده بود و دلیل بدون تماشاگر بودن این دیدار واقعا مشخص نیست. 

جای سوال است که چگونه در هفته بیست و چهارم و بیست و پنجم لیگ مس رفسنجان در ورزشگاه خانگی خود میزبان پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان بوده به صورتی که جای جای ورزشگاه از تماشاگران خونگرم رفسنجانی پر بود ولی اکنون اعلام می شود بازی دو تیم هم استانی قرار است بدون تماشاگر باشد. ما از ارکان تصمیم گیرنده در اینخصوص و فدراسیون فوتبال تقاضا داریم ضمن تجدیدنظر در این رابطه نگاه ویژه ای به مسائل پیرامون این بازی داشته باشند.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: باشگاه صنعت نفت آبادان همیشه به اصول اخلاقی و بازی جوانمردانه اعتقاد راسخ دارد و معتقدیم که کادر فنی و بازیکنان مس رفسنجان خارج از حواشی چند روز گذشته در فضای مجازی با تمام توان در یک بازی جوانمردانه مقابل مس کرمان به میدان می‌روند تا همه چیز در زمین مسابقه تعیین شود.

گزارش: نیلوفر مژدهی