جمعه دهم فروردین ماه

مجری شبکه ورزش مربی فوتبال شد

توتونچی سرمربی جدید تیم فوتبال امیدهای نیروی زمینی ارتش شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تیم فوتبال امید نیروی زمینی ارتش در فصل ۱۴۰۱ لیگ برتر تهران توانست با هدایت یاسر مهدی ۴۲ امتیاز به دست آورد و با قرار گرفتن بر جایگاه هشتم به کار خود پایان دهد.

پس از پایان مسابقات هیات رئیسه این باشگاه تصمیم گرفتند تا با تغییرات در کادرفنی فصل جدید را پر قدرت و با برنامه ریزی دقیق، بهتر از فصل قبل آغاز کنند‌. بر همین اساس سرهنگ چنگیز مسیب زاده مدیر عامل باشگاه نیروی زمینی پس از جلسات مختلف با مهدی توتونچی مجری برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش سیما، با وی به توافق نهایی برسد و بعدظهر روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه توتونچی را به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال امیدهای نیروزمینی معرفی نمود.

 قرار است نخستین تست رایگان این باشگاه از بازیکنان مستعد در سراسر کشور در تاریخ چهارم و پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۴:۰۰ به صورت کاملا رایگان در محل باشگاه فرهنگی ورزشی نیروی زمینی به آدرس تهران بلوار آیت الله سعیدی، ضلع شرقی میدان فتح، دفتر مدیریت تربیت بدنی نزاجا(باشگاه جی) زیر نظر سرمربی وکادرفنی جدید انجام شود.

مهدی توتونچی دارای مدرک مربیگری درجه A فوتبال می‌باشد که سال گذشته به عنوان مربی در کادر فنی تیم امیدهای سایپا فعالیت داشت.