سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

خطر فسخ قرارداد در انتظار پرسپولیس

آگاهی بازیکنان فوتبال با قوانین، باشگاه‌ها را برای پرداخت مطالبات با مشکل روبه‌رو می‌کند و پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

باشگاه پرسپولیس در فصل‌جاری مجبور شد برای گرفتن مجوز حرفه‌ای بدهی‌های حتی خیلی قدیمی‌اش را هم پرداخت کند و همین مساله این باشگاه را با مشکل مالی زیادی در زمینه هزینه‌های‌جاری‌اش مواجه کرد. با این شرایط رضا درویش برای پرداخت دستمزد سنگین بازیکنان و مربیانش به‌طور جدی به مشکل خورده است. تا الان او توانسته تقریبا 66 درصد قرارداد اعضای تیمش را پرداخت کند، اما بخشی از آنها را قرض کرده است که باید برگرداند.

 از آنجا که خیلی از بازیکنان لیگ برتری راه چاره را برای رسیدن به کل پول قرارداد خود یاد گرفته‌اند، قراردادشان را طوری تنظیم می‌کنند که اگر تا پایان فصل با آنها تسویه‌حساب نشود می‌توانند یک‌طرفه قرارداد خود را فسخ و بازیکن آزاد شوند.

در شرایط فعلی هم اوضاع به همین شکل است و تعدادی از بازیکنان شاخص پرسپولیس قراردادشان به شکلی است که باید تا قبل از پایان فصل تمامی حق و حقوق خود را دریافت کرده باشند در غیر این صورت می‌توانند بعد از هفته سی‌ام لیگ برای فسخ قرارداد خود اقدام کنند.

گزارش: نیلوفر مژدهی