جمعه هفتم اردیبهشت ماه
اسپانیا در انتظار هفت توپ طلا

مسی به لالیگا باز می گردد؟!

رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید می گوید: اگر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به لالیگا بازگردند فوق العاده خواهد بود.

انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو مادرید، می گوید که اگر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در مرحله ای به لالیگا بازگردند، "فوق العاده" خواهد بود.

گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد مسی برنده هفت توپ طلا می‌تواند در تابستان امسال قدم‌های خود را به اسپانیا برگرداند، با توجه به اینکه قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان می‌رسد، این آرژانتینی متعهد با انتقال به بارسلونا مرتبط است. به نظر می رسد شانس کمی وجود دارد که رونالدو، نماد رئال مادرید، که پنج توپ طلا به نام خود دارد، به زودی به لالیگا بازگردد زیرا او در حال سرمایه گذاری روی پرسودترین قرارداد فوتبال جهان در النصر عربستان سعودی است اما سرزو معتقد است که دو بزرگ تاریخ هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه در بالاترین سطح دارند.

او هنگام حضور در یک رویداد در باشگاه رئال تنیس بارسلونا به خبرنگاران گفت: فکر می کنم اگر مسی به لالیگا بازگردد، فوق العاده خواهد بود، مانند کریستیانو رونالدو. هر دو هنوز در حال بازی هستند و اگر برگردند فوق العاده خواهد بود.

بارسا که در این فصل به قهرمانی لالیگا نزدیک شده است، اعتراف کرده است که نمایندگان مسی در مورد بازگشت به نیوکمپ صحبت کرده اند، اما هیچ بحث رسمی صورت نگرفته است و برنده جام جهانی 2022 هنوز هیچ صحبتی نکرده است. بیانیه عمومی در مورد نیات آینده خود.

مسی قبلاً از طریق 778 بازی برای غول کاتالونیا 672 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده بود که این تلاش های رکورددار به آنها کمک کرد تا 10 عنوان قهرمانی لالیگا و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

گزارش: هستی رفیعی