پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

اخبار کوتاه فوتبال...اخبار کوتاه فوتبال

با نزدیک شدن به فصل گرما، بازار اخبار کوتاه فوتبال همچنان داغ و گرم  به پیش می رود، در این میان حواشی دربی 100 مزید بر علت شده است تا حجم اخبار کوتاه فوتبال سنگین تر از گذشته دیده شود. چند نمونه از آن را می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* مجید نامجو مطلق پیشکسوت باشگاه استقلال دلیل باخت استقلال را در دربی، فقط و فقط به مسائل فنی ارتباط می دهد و می گوید: در بخش آنالیز ودر بخش مسائل تاکتیکی، استقلال مانند کلاف سر در گم دیده شد، بازیکنان این تیم نه در فاز حمله و نه در فاز دفاع هیچ برنامه مشخصی نداشتند و کاملا بر اساس بازی احساسی گرفتار بودند.

* در پی صدور بیانیه باشگاه استقلال، اینبار باشگاه پرسپولیس در عملی متقابل بیانیه تند و تیز تر از بیانیه باشگاه استقلال صادر کرد و باشگاه آبی پوشان را محکوم به چشم پوشی بر برخی از حقایق کرد. در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است، حوادث دربی فقط به آن دو نکته ای که استقلالی ها مطرح کردند خلاصه نمی شود، اتفاقات دیگری وجود داشت که باشگاه رقیب نخواست ونمی خواهد به آن پی ببرد.

* پیروز قربانی پیشکسوت باشگاه استقلال پس از باخت این تیم در دربی، عوامل این باخت را به شدت مورد مواخذه قرار داد. او از کادر فنی و بازیکنان و مدیران باشگاه و مسائل حواشی چندی پیش باشگاه را به شدت مورد انتقاد قرار داد وعنوان کرد، وقتی که آب سر بالا حرکت کند، وضع از این بهتر نمی شود.

* وحید امیری کاپیتان تیم پرسپولیس بعد از شکست تیم استقلال، عنوان کرد، اصولا در بازیهای بزرگ وسنگین فقط بحث نحوه اجرای تاکتیک تیمی مطرح نیست و بلکه باید به بخش مدیریت هم توجه داشت، ما پس از گل برتری بازی را مدیریت کردیم تا گرفتار نشویم. ما پرسپولیس هستیم، با سایرین فرق داریم و بی خود  و بی جهت، بدون حساب و کتاب بازی نمی کنیم.

* مجتبی حسینی سر مربی تیم فوتبال پیکان در حالی که روز گذشته در تبریز و از کنار خط سر گم هدایت تیمش (پیکان) مقابل تراکتور بود، ناگهان خبر درگذشت مادرش را دریافت کرد. گفته شده است که حسینی در کنار خط بود اما از اتفاقات بازی چیزی را متوجه نمی شد. البرز ورزشی به نوبه خود مصیبت وارده را به مجتبی حسینی تسلیت می گوید.

* روز گذشته امیر قلعه نوعی با مدیران فدراسیون فوتبال جلسه کاملا سری را برگزار کرد. در این نشست در خصوص فرا خوان بازیکنان و برنامه تیم ملی و بازی های لیگ بحث و بررسی طولانی انجام شد فاز نکات مهم دعوت از برخی بازیکنان جوان به تیم ملی است که تا کنون فرصت دیده شدن در تیم ملی را پیدا نکرده اند.

* سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از مدیران فدراسیون فوتبال درخواست کرده است، اکنون که تیم ملی روسیه حاضر به شرکت در مسابقات کافا نیست، از یک تیم بزرگ اروپایی دعوت شود تا در این مسابقات حضور پیدا کند. نظر قلعه نوعی بر این است که تیم ملی باید در برابر تیم های بزرگ دنیا محک بخورد.

* با توجه به تکرار مصدومیت های شیخ دیاباته، این بازیکن به طور کامل از تفکرات گل محمدی خارج شده و از هم اکنون نامش در لیست مازاد قرار گرفته است. دیاباته که قبل از دربی به مصدومیت خود پایان داده بود به فاصله چند روز مانده به دربی، بار دیگر مصدوم شد تا گل محمدی به طور کامل قید او را بزند.