شنبه یکم اردیبهشت ماه
کاپیتان در جست و جوی چهار کیلو طلا

نادی: حق پرسپولیس پیروزی بود

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران یک استقلالی دو آتشه است اما در تحلیل بازی دربی استقلال و پرسپولیس منطقی سخن می گوید و نشان می دهد که ورزشکاری احساساتی نبوده و نیست.

نادی که این روز ها مرتب به کلانتری منطقه یک تهران مراجعه می کند همچنان دنبال پیدا کردن دزدانی است که به خانه وی دستبرد زده اند. نادی می گوید: حدود چهار کیلوگرم طلای خانه ی ما را دزدیده اند و مراجعات مکرر من تاکنون نتیجه نداده است.

نادی که در دوران اوج بازیگری همواره یکی از سه مدافع برتر والیبال جهان طرفدار تیم فوتبال استقلال است وقتی از وی درباره دربی پرسیدیم گفت: باید بگویم متاسفانه استقلالی هستم اما می پذیرم که پرسپولیس بهتر بازی کرده بود و شایسته پیروزی بود.

از نظر مالکیت توپ و کار های تاکتیکی عملکرد بسیار خوبی داشت ولی برای استقلال هنوز روزنه ی امید وجود دارد و امیدواریم که تیم قهرمانی من به عنوان نخست دست پیدا کند.

نادی که کارت مربیگری بین المللی را هم دارد درباره برنامه هایش در این رشته گفت: چند بار به فدراسیون والیبال مراجعه کرده ام و با دبیر این تشکیلات نیز دیدار داشته ام، درخواست کرده بودم که زمینه حضورم را در عرصه مربیگری فراهم سازند اما هیچ تاثیری نداشت.

نمی دانم چه راهی را باید بروم که من را با همه ی سوابقی که دارم در یک تیم با شگاهی بپذیرند یکی گفت مربیگری در باشگاه ها شرایط خاص خود را دارد و من اینجا اعلام می کنم که حاضر هستم که همه ی شرایط را بپذیرم. شنیده ام که سیدموسوی از تیم مشهد رفت پیشنهاد می کنم که مرا به جای وی برگزینند هم بازی می کنم و هم به عنوان کمک مربی کنار سرمربی تیم خواهم ایستاد.

نادی برای چندمین بار با ما دردل کرد ولی مانده ایم که چه کار باید کرد تا نظر لطف فدراسیون به وی نیز بازگردد این که همواره کدر به افراد و آدم ها نگاه کنیم و گذشته را وا مگذاریم هیچگاه حقوق جامعه مرتبط با ورزش را ادا نخواهیم کرد.

گفت و گو: جمشید حمیدی