پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
دنیای توپ و سبد

کناره گیری در سکوت

اخبار ریز و درشتی از بسکتبال توجه ما را جلب کرده است با توجه به تعطیلی چند روز گذشته بد ندیده ایم که مروری بر اهم اخبار داشته باشیم.

* حامد حسن زاده بازیکن سابق تیم ملی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد این بازیکن مشهدی همانند آرن داوودی و مهدی کامرانی بی سر و صدا از بسکتبال ملی دور شده اند اما حالا که از بسکتبال ملی سخن گفته ایم، گفته می شود سعید ارمغانی سرمربی تیم بسکتبال نیز قصد بازگشت به مجارستان دارد. وی که سال ها در بوداپست مربیگری کرده است از اینکه تکلیف ادامه همکاری اش با تیم ملی روشن نشده کمی تا قسمتی دلخور به نظر می رسد.

* درحالی که دیدار تیم های مهرام و نفت آبادان با بازی پنجم گره خورده است ذوب آهن اصفهان با مربیگری فرزاد کوهیان، 90-75 مس گرگان را شکست داد و نامزد برگزاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور شد. در این بازی برای ذوب آهن سجاد مشایخی 17 امتیاز کسب کرد. باید دید نبرد حساس مردان حاشیه زاینده رود با بازیکنان کرانه دریای خزر در نهایت به کجا خواهد انجامید.

* محمد دوست داور باتجربه بسکتبال ایران که به بحرین رفته است دیدار تیم های المنامه بحرین و العربی عربستان را در این کشور قضاوت خواهد کرد. از سویی دیگر سمانه دهقانی داور بین المللی بانوان نیز راهی کامبوج می شود تا از روز 15 اردیبهشت ماه مسابقات جنوب شرق آسیا را داوری کند. این درحالی است که دو داور مرد کشور ما نیز لیگ باشگاه های قطر را سوت می زنند.

گزارش: پیام محرمی