چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

دیدار تدارکاتی شهداب با بحرین و اندونزی

تیم والیبال شهداب یزد هجدهم اردیبهشت ماه راهی منامه می شود تا در بیست و سومین دوره رقابت های آسیا شرکت کند.

شهدابی ها از روز 14 در تهران اردو خواهند زد و دو بازی تدارکاتی نیز با تیم جوانان ایران برگزار خواهند کرد.

مهندس امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با اعلام این خبر به البرز ورزشی افزود: پیش از حضور در باشگاه های آسیا چند دیدار تدارکاتی با تیم های بحرین و اندونزی خواهیم داشت.

وی درباره مشکل مربوط به لیبروی تیم گفت: آقای موذن همچنان از ناحیه کمر دچار اسپاسم شدید است و تاکنون نتوانسته به طور کامل با تیم تمرین کند. وی بازیکن ارزشمند است که برایش آرزوی موفقیت داریم اما برای فصل جدید با آقای محمدرضا حضرت پور قرارداد امضا کرده ایم ولی متاسفانه سرمربی تیم ملی از در اختیار گذاشتن این بازیکن خودداری می کند.

همه می دانند که باشگاه ها بازوان فدراسیون و تیم های مللی هستند و انتظار داریم که آقای عطایی این واقعیت را باور داشته باشد.

شرافت با اشاره به اینکه اگر بحث لیبرویی حل نشود ناچار خواهیم بود از مرندی لیبروی سابق تیم ملی استفاده کنیم درباره سعید معروف نیز گفت: با وی برای بازی در جام باشگاه های آسیا به توافقاتی رسیده ایم و منتظر پایان یافتن بازی های فنرباغچه در لیگ ترکیه هستیم.

در توجیه این مساله نیز باید بگویم: که تا این لحظه مشکل خروجی پاسور تیم مهدی مهدوی حل نشده است و گفت و گو با معروف نیز با توجه به مشکل پیش آمده برای پاسور اول تیم به وجود آمده است ضمن اینکه ارتباط آقای معروف و مهدوی دیرینه و قدیمی است.

گفت و گو: پوریا حمیدی