پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
شمارش معکوس برای تیم ملی بوکس

احدی: شه بخش پرافتخار ترین بوکسور تاریخ است

شمارش معکوس برای اعزام تیم ملی بوکس به مسابقات جهانی آغاز شده است.

ورزشی که در این سال ها گرفتار برخی مسائل متوقف کننده بود اما با اجماع بزرگان این رشته کم کم آرامش پیدا می کند و با امیدواری به راه خود ادامه می دهد.

اکبر احدی کارشناس برجسته بوکس و عضو کمیته مشت زنی کشور می گوید: یکی دو ماهی است که بوکسور های ما جدی تمرین می کنند و با حضور آقا نهرودی سرمربی تیم ملی روزنه های امیدی برای حضور موفقیت آمیز در مسابقات جهانی به وجود آمده است.

در ترکیب تیم ملی ایران بوکسور های باتجربه ای چون شاهین موسوی و دانیال شه بخش حضور دارند که رینگ های بین المللی زیادی را پشت سر گذاشته اند.

شه بخش با کسب مدال برنز دوره گذشته جهان پرافتخار ترین بوکسور تیم ملی ایران است، خوشبختانه خانواده بوکس جمع شده اند و همه منتظر هستند با برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون و حمایت از شخص آقای روح الله حسینی که خود از جامعه بوکس است این ورزش بتواند گذشته پرافتخار خود را تداعی سازد.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس درباره لزوم استخدام مربی خارجی برای تیم ملی ایران می گوید: رزومه مربیانی از کوبا، قزاقزستان و ازبکستان را گرفته اند اما تا بازی های آسیایی گوانگ ژو آقای نهرودی باید بالای سر تیم ملی باشد. ایشان فردی باتجربه و آگاه به مسائل بوکس بوده و می تواند در این برهه ملی پوشانمان را هدایت کند.

ظرف چند ماه آینده مسابقات جهانی، پیکار های قهرمانی آسیا و بازی ها آسیایی هانگ ژو را پیشرو داریم. باید از این کادر و برنامه های فدراسیون حمایت کنیم آنگاه به فکر برنامه ریزی برای آینده باشیم.

گفت و گو: عباس اسماعیلی