پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

دعوت تیم ملی والیبال به استانبول

فدراسیون والیبال ترکیه از تیم ملی مردان ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی و دوستانه در شهر استانبول دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: ترکیه در سال های اخیر پیشرفت شایانی در سطح بین المللی داشته و با اینکه در بخش بانوان همواره از مدعیان جهانی است در والیبال آقایان نیز به لطف داشتن لیگ کاملا حرفه ای گام های طلایی به سوی تعالی داشته است.

در جدول رده بندی فدراسیون جهانی دو پله بالاتر از تیم ملی ایرانی ایستاده است. این بازی بدون تردید به سود تیم ملی ما پیش از شرکت در جام ملت های جهان خواهد بود.

تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز 1402 در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها 2023 در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (16 خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (27 مرداد تا 4 شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (28 شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (8 تا 16 مهر) شرکت می‌کند.

تمرینات آماده‌سازی این تیم از روز یکشنبه 27 فروردین در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده است و برخی بازیکنان دعوتی به اردو نیز پس از پایان مسابقات باشگاهی به جمع مردان والیبال ایران ملحق خواهند شد.

فدراسیون والیبال ترکیه از تیم ملی مردان ایران برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی و دوستانه در استانبول دعوت کرده است و شاگردان بهروز عطایی از 27 تا 31 اردیبهشت در ترکیه اردو می‌زنند و در دو مسابقه دوستانه به مصاف تیم ملی والیبال ترکیه خواهند رفت.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال مردان ایران روز چهارشنبه 27 اردیبهشت تهران را به مقصد استانبول ترک می‌کند و روزهای جمعه و شنبه 29 و 30 اردیبهشت در دو دیدار تدارکاتی و دوستانه به تیم ملی والیبال ترکیه می‌رود.