جمعه سی و یکم فروردین ماه
نیم نگاه

نگاهی تازه به خوزستان استان زرخیز ورزش

درحالی که وزارت ورزش شایعه ی تغییر وزیر ورزش را تکذیب و اعلام کرده است که حمید سجادی همچنان در مسند وزارت باقی خواد ماند خبر رسید که سید حمید سجادی صبح امروز با استقبال حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان، وارد اهواز شد.

وزیر ورزش در ابتدا به حمیدیه سفر می کند و از پروژه های عمرانی این شهر بازدید می کند.

سجادی همچنین عصر امروز به باوی می رود و از پروژه زمین ورزشی شیبان و ورزشگاه ملاثانی و روشنایی ورزشگاه ویس بازید خواهد کرد.

وزیر ورزش همچنین از پروژه زمین چمن مصنوعی شهید مدافع حرم علی محمد قربانی و استادیوم غدیر بازدید می کند.

سجادی که در سفر رییس جمهور به عنوان نماینده تام الاختیار دولت به خوزستان سفر کرده است در حمیدیه از پروژه های آبفا، بیمارستان و ناحیه صنعتی این شهر بازدید خواهد کرد.

همچنین ۷۰ پروژه روستایی در روستای تل بومه به صورت وبینار با حضور سجادی به افتتاح می رسد. وزیر سپس در شورای اداری استان خوزستان شرکت می کند.

بدون تردید وزیر ورزش می داند که خوزستان چه معدن زر خیزی در کشور بوده و جوانان این خطه تفتیته در آفتاب، گرما و نفت چه نوابغی را به ورزش ایران و جهان نحویل داده است.

اما جنگ تحمیلی از یک سو و حضور مدیرن غیربومی و غیر مرتبط ورزش استان را در سرازیری بلاتکلیفی قرار داده است.

اکنون وزیر ورزشکار ورزش باید آنچه را که نیاز خوزستانی های خونگرم و سرشار از استعداد است به اطلاع رئیس جمهور و هیات دولت رسانده و تلاش کند که آب رفته در ورزش خوزستان به جوی بازگردد.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی