جمعه دهم فروردین ماه
یک ماه برای رفع نواقض زمان داریم

سیف‌الله‌پور: وطنی را به عنوان ورزشگاه میزبان معرفی کردیم

پیرو نامه‌ای که ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل نساجی منتشر و به استانداری ارسال کرد، جلسه‌ای در همین محل برگزار شد و محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران بر لزوم آماده‌سازی ورزشگاه شهید وطنی اصرار کرد.

ایزد سیف‌الله‌پور در این مورد به البرز ورزشی اظهار داشت: طی آنچه پیش از این بین طرفین بر همکاری برای بازسازی این ورزشگاه تاکید شده بود، باشگاه نساجی برخی هزینه‌ها را متقبل شد و یک‌سری آماده‌سازی‌های تشریفاتی از جمله جایگاه‌های ویژه و خبرنگاران و محل استقرار رسانه‌ها را برعهده گرفت. در‌عوض استانداری با توجه به توانایی‌هایش قرار است بحث امنیت سکوها، گیت‌های ورود، بازسازی سرویس‌های بهداشتی، حوضچه یخ داخل رختکن، محل استقرار اتوبوس‌ تیم‌های حاضر در ورزشگاه، اضافه کردن لوکس نوری و از همه مهم‌تر VAR  را برعهده بگیرد.

وی ادامه داد: استاندار مازندران تاکید دارد در قائم‌شهر و در کنار مردم این شهر و هواداران تیم نساجی به استقبال رقبای آسیایی برویم. ما هم این خواسته او را قبول داریم اما برای میزبانی در چنین آوردگاه بزرگی باید امکانات لازم فراهم شود. به ما قول همکاری دادند و ما هم روی قول‌شان حساب کردیم. امیدوارم با همتی که دارند همه‌چیز به‌موقع آماده شود. قرار است در 3 شیفت کار کنند تا استادیومی مجهز داشته باشیم. فرصت ما یک‌ماه است. نمایندگان AFC یک‌ماه دیگر برای بازدید از وطنی به ایران می‌آیند و اگر این استادیوم را تایید نکنند مجبوریم ورزشگاه نقش‌جهان را معرفی کنیم.

 مدیرعامل باشگاه نساجی با تاکید بر این که نگرانی بابت میزبانی تیم نساجی در آسیا وجود ندارد تاکید کرد: ورزشگاه شهید وطنی را به‌عنوان ورزشگاه میزبان خود معرفی کردیم. اگر همه آنچه برنامه‌ریزی شده به‌موقع انجام شود ورزشگاه وطنی می‌تواند میزبان خوبی برای این رقابت‌ها باشد. ما می‌‌توانیم دو ورزشگاه را به‌عنوان ورزشگاه میزبان معرفی کنیم. ورزشگاه اول را وطنی اعلام کردیم و اگر احیانا این ورزشگاه آماده نشد ورزشگاه دوم یعنی نقش‌جهان را جایگزین می‌کنیم.

سیف‌الله‌پور با اشاره به بازی جام حذفی فردا مقابل پیکان گفت: مربی جدید کارش را خوب بلد است اما فرصت او زیاد نیست. شکست پرگل ما از صنعت‌نفت یک اتفاق بود. وقتی تیم می‌بازد مشکلاتش هویدا می‌شود. من قبول دارم اتحاد در تیم ما کمرنگ شده اما می‌تواند دوباره از سرگرفته شود. با بازیکنان تیم مخصوصا بزرگ‌تر‌ها صحبت کردم بدون‌شک همدلی می‌تواند مشکل را حل کند. من به این تیم امید دارم و از هواداران هم می‌خواهم تا از بازی با پیکان به ورزشگاه بیایند و تیم‌شان را تشویق کنند. ما به‌زودی نماینده ایران در آسیا هستیم و به حمایت هواداران‌ مان احتیاج داریم.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی