پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

اسماعیلی فر: پرسپولیس شخصیت شکار هر دو جام را دارد

مدافع راست پای تیم پرسپولیس اعتقاد دارد، پرسپولیس شخصیت قهرمانی و به آغوش کشاندن دو جام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را دارد.

دانیال اسماعیل فر مدافع راست پای تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها به دلیل آمادگی مطلوبش به بهترین بازیکن حال حاضر پرسپولیس تبدیل شده است به همکار ما گفت: خوشبختانه خیلی زود به صدر جدول بازی های لیگ برتر بازگشتیم. قطعا در این شرایط حساس و با قرار گرفتن در مسیر روزهای پایانی بازی ها، حفظ صدر جدول بسیار سخت خواهد بود.

دانیال اضافه کرد: از آ نجا که پرسپولیس شخصیت شکار هر دو جام (لیگ برتر و جام حذفی) را دارد، قطعا این کار بزرگ را با قدرت تمام انجام خواهد داد.

برای بازی فردا در جام حذفی و مقابل گل گهر سیرجان، همان تدابیری اتخاذ خواهد شد که در دربی به کار آمد. با عبور از میدان گل گهر در جام حذفی در یکقدمی قهرمانی قرار خواهیم گرفت.

 دربی را خوب به پایان بردیم، چون می دانستیم دنبال چه هدفی هستیم باور کنید اگر زمان بازی دربی به دو ژمان 90 دقیقه ای به درازا کشیده می شد باز برنده ما بودیم. در دربی ضریب هوش تیم پرسپولیس بسیار بالا بود و در تمام لحظات بازی تمرکز را همراه داشتیم.

تمرکز با پرسپولیس همچنان همراه است و این مهم را تا پایان لیگ برتر و جام حذفی حفظ خواهیم کرد.

 می خواهیم شاخص ترین تیم ایران با فتح دو جام باشیم، حتما به آن خواهیم رسید چون شخصیت قهرمانی در تیم پرسپولیس موج می زند.

گفت و گو: اکبر عزیزی