جمعه سی و یکم فروردین ماه

کوتاه از فوتبال....کوتاه از فوتبال

اخبار پشت پرده فوتبال، همچنان داغ است. طی چند روز گذشته اتفاقاتی درپس فوتبال رقم خورده است که در نوع خود کم نظیراست، نگاهی می اندازیم به چند نمونه از اخباری که در چند روز گذشته اتفاق افتاده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* از ما نشنیده بگیرید، از آن سوی آب های همیشه گرم خلیج فارس خبر رسید، یک باشگاه قطری که تیمشان در لیگ ستارگان قطر قرار دارد، چندان بی میل نیست که با یحیی گل محمدی سرمربی فعلی پرسپولیس وارد مذاکره شود. شاید یحیی نیز از مربیانی باشد که مربیگری در خارج از کشور را تجربه کند.

* کمیته استیناف فوتبال، کاوه رضایی را که با باشگاه تراکتور اقدام به فسخ یکطرفه است محکوم و یاد آور شد این بازیکن تا پایان فصل فوتبال حق عضویت در هیچ تیمی را نخواهد داشت. کاوه رضایی چند سالی در کشور بلژیک بازی می کرد.

* کنفدراسیون فوتبال روز گذشته با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال اعلام کرد، اگر باشگاه استقلال بر اساس تاریخ تعیین شده طلب 5 میلیارد و دویست میلیونی احمد موسوی را پرداخت نکند، این تیم با یک رده سقوط به لیگ دسته اول انتقال خواهد یافت.

* باشگاه الشباب امارات با ارسال پیامی به باشگاه استقلال اعلام کرد، هنوز طلب این باشگاه از بابت انتقال مهدی قائدی به باشگاه استقلال پرداخت نشده و در صورت ادامه این رویه، توافق صورت گرفته فسخ و قائدی را به امارات فرا خواهد خواند.

* در تاریخ 4 خرداد، در مالزی قرعه کشی مسابقات زیر 23 سال آسیا انجام خواهد شد. در این مرحله از بازی ها 44 تیم حضور دارند که در نهایت 14 تیم صعود کننده به اتفاق تیم قطر میزبان بازی ها، مرحله نهایی را برگزار خواهند کرد.

* حمید مطهری دستیار امیر قلعه نوعی، هفته آینده برای بررسی وضعیت زمین چمن و هتل های کشور قرقیزستان به آن کشور سفر خواهد کرد. در صورت دریافت گزارش های مناسب، این احتمال وجود دارد که تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات کافا حضور پیدا کند.

* آلوز ستاره پرتغالی تیم تراکتور که گفته می شد ساپینتو خواهان او شده است، احتمالا در پایان فصل فوتبال، به سمت و سوی تیم پرسپولیس خواهد چرخید، گویا در چند روز گذشته اتفاقاتی پشت پرده فوتبال رقم خورده است که منجربه رضایت آلوز برای پیوستن به پرسپولیس شده است.