چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
دو دیدار باقی مانده از جام حذفی

پرسپولیس از جام حذفی هم نمی گذرد

امروز دو دیدار باقی مانده از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار می شود تا تکلیف چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی به طور کامل مشخص شود.

پرسپولیس - گل گهر

در ورزشگاه آزادی، تیم پرسپولیس میزبان تیم گل گهر سیرجان است. شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی برای این بازی آماده می شوند که از شکار جام قهرمانی حذفی غافل نیستند. گل محمدی امروز بدون هرگونه کم و کاستی تیم خود را آرایش خواهد داد.

حتی مصدومان این تیم که شیخ دیاباته و سیامک نعمتی و محمد عمری باشند به تمرینات گروهی تیم رسیده اند. طبیعی است که وی امروز پرسپولیس را با توپ به میدان خواهد فرستاد، اما گل گهر بعد از جدایی قلعه نوعی که این مربی همچنان ارتباط فاصله دار خود را با تیم سیرجانی حفظ کرده، در شرایطی به دیدار پرسپولیس خواهد آمد که از ویژگی های تیم یکی، دوماه گذشته فاصله گرفته است.

با این حال هنوز بازی از سبک دوندگی و جنگندگی را خوب انجام می دهد. قطعا بازی امروز می تواند زیبایی خاص خودش را داشته باشد. پرسپولیس با سبک بازی روی زمین و چرخاندن و دواندن توپ و پاس های پر شمار و ارائه بازی رو به بالا و گل گهر به سبک یک تیم کاملا دونده و جنگنده و خستگی ناپذیر و مهمتر از همه تیم ناشناخته که در یک لحظه آتش بر خرمن وارد می سازد، از عواملی به حساب خواهد آمد تا هر بیننده ای تا پایان بازی بر سر جای خود باقی بماند.

نساجی - پیکان

نساجی که پس از جدایی مطهری از این تیم هنوز روز خوش را به خود ندیده، اینبار در شهر خود مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که هم جوان است و هم تاکتیک پذیر. اگر پیکان اندکی هوشیارانه عمل کند با توجه به روحیه خراب تیم مازنی می توانداز مازندران با دست پر به تهران بازگردد.

گزارش: اکبر عزیزی