جمعه دهم فروردین ماه

شروع لیگ در ماه دوم تابستان

به نظر می‌رسد تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر فصل آینده به تعویق خواهد افتاد.

در فاصله سه هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر از حالا گمانه‌زنی‌ها مبنی‌بر اینکه رقابت‌های فصل جدید چه زمانی آغاز می‌شود شروع شده است.

این در‌حالی است که سهیل مهدی پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگاران، آغاز رقابت‌ها در فصل جدید در دهه اول مرداد‌ماه را به‌صورت ضمنی تایید کرده بود. از طرفی شنیدیم این بازه زمانی کمی بیشتر شده و قرار است این رقابت‌ها در نیمه‌اول مرداد‌ماه سال‌جاری آغاز شود.

با اعلام سازمان لیگ روز آغاز فصل بیست ‌و ‌سوم مشخص شده است، اما طی جلسه اخیری که بین مسئولان سازمان لیگ با کادرفنی تیم‌ملی برگزار شد، این امر باعث شد تا اعلام رسمی با تاخیر مواجه شود. نکته قابل توجه اینکه از آنجایی که معمولا هفته اول رقابت‌ها برای روزهای پنجشنبه و جمعه برنامه‌ریزی می‌شود و با توجه به اینکه پنجشنبه و جمعه هفته اول مرداد‌ماه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی خواهد بود، به احتمال زیاد فصل بیست‌ و‌ سوم رقابت‌های لیگ برتر در تاریخ پنجشنبه 12 مرداد‌ماه آغاز خواهد شد.

این در حالی است که درخواست‌هایی  تیم‌ملی به سازمان لیگ هنوز در برنامه‌های مسابقاتی این سازمان لحاظ نشده و به‌همین‌دلیل این زمان همچنان به‌صورت رسمی مشخص نیست.

گزارش: نیلوفر مژدهی