سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
تردید در عقد قرارداد مربیان تیم ملی

کدام مربیان رسما امضا می‌کنند؟

هنوز قرارداد هیچ یک از مربیان تیم ملی رسمی نشده است، از این رو احتمال تغییر وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: امیر قلعه‌نویی برای تکمیل کادرش در تیم ملی قبل از آغاز اولین اردوی این تیم به چند مربی ازجمله مجتبی حسینی، وحید هاشمیان، کریم باقری و... به‌طور مستقیم و غیرمستقیم پیشنهاد همکاری داد که درنهایت هیچ کدام نپذیرفتند.

در همین راستا او تصمیم گرفت مربیانی چون سعید الهویی و آندرانیک تیموریان را در آخرین لحظه به کادرش اضافه کند.

در شرایط فعلی که نام حمید مطهری هم به‌عنوان عضو جدید کادرفنی تیم ملی مطرح شده است، هنوز هیچ یک از دستیاران قلعه‌نویی قراردادی با فدراسیون امضا نکرده‌اند و قرار است این اتفاق به‌زودی رخ دهد. دلیل این تاخیر هم بیشتر این است که قلعه‌نویی هنوز کادرش را به‌طور کامل مشخص نکرده است.

از طرفی هنوز وضعیت سعید الهویی برای ادامه کار در تیم ملی مشخص نیست و او باید به‌زودی تصمیم بگیرد که قرار است در کادرفنی تیم ملی باشد یا سرمربی گل‌گهر بماند.

در این میان باشگاه گل‌گهر هنوز به الهویی پیشنهاد سرمربیگری برای فصل آینده را نداده و مدیران این باشگاه منتظر نتایج این تیم با سرمربی جوان خود در بازی‌های باقی‌مانده لیگ و جام حذفی هستند.

 قلعه‌نویی همچنان به‌دنبال استخدام یک دستیار خارجی هم هست و اگر به‌ نتیجه نهایی برسد اعضای نهایی کادرش را مشخص خواهد کرد. تا الان حمید مطهری، علی‌اصغر قربانعلی‌پور، آندرانیک تیموریان، آلین دینکا و علی کمانگری (آنالیزور) حضورشان در کادرجدید تیم ملی تقریبا قطعی شده است.