چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

عامل؛ سوء استفاده ممنوع

هادی عامل گزارشگر و کارشناس کشتی تلویزیون در تماس با البرز ورزشی اعلام کرد صحبت هایی که امروز از  قول من در برخی رسانه ها منتشر شده، صحت ندارد.

به گزارش  پایگاه خبری البرز ورزشی: عامل تاکید کرد که هیچگونه اظهار نظری درباره اتفاقات پیش آمده در انتخابات هیات کشتی و مسائل مربوط به آقای دبیر با هیچ خبرنگاری نداشته ام البته تکذیب این مصاحبه را برای همان خبرگزاری مربوطه ارسال خواهم کرد اما خواهش می کنم که با درج این مطلب اجازه سوء استفاده از گفت و گوی خیالی را ندهید.

هادی عامل همچنین در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: یک خبرنگار با من تماس گرفت و من موضوعات کلی را با وی بیان کردم، اما در مورد این اتفاق خاص هیچ قضاوتی نکردم و تاکنون نیز در تمامی جلساتی که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شده و در تمامی تماس هایی که داشتم، هیچ گونه بی احترامی از ایشان ندیدم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه عواملی بخواهند برای جامعه ی کشتی کشور حاشیه درست کنند و در این موارد از اسامی افراد سوء استفاده شود، کار ناپسندی است و خبرنگاران باید به رسالت خود که همان درج حقایق و واقعیت ها است، پایبند باشند.