پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

آندو در تیم ملی ماندگار است

آنهایی که هر روز یک بساط جدید برای تیم ملی ( بخوانید برای قلعه نوعی) فراهم می سازند، طی یکی دو روز گذشته بار دیگر چالش جدیدی را وارد میدان تیم ملی کردند.

مخالفان قلعه نوعی اخیرا اعلام کردند، خاکستر کنار رفت و آتش اختلافات در تیم ملی فوران کرد. این در حالی است که مدعیان همچنان شب وروز را با رویا پردازی طی می کنند تا بلکه مجددا پای کی روش به فوتبال ایران باز شود.

طی یکی دو روز گذشته مطرح شده بود که آندرانیک تیموریان دستیار منتسب قلعه نوعی به دلیل اختلاف با سرمربی، از تیم ملی کنار گذاشته شد به این خبر چنان آب و تاب داده اند که پنداری بمب فوتبالی ترکیده است، اما از آنجا که حاشیه سازان همیشه در حاشیه زندگی خود می گذارنند، متوجه نیستند و نشده اند که در تیم ملی هیچ اتفاقی رقم نخورده است.

آندرانیک تیموریان به عنوان یکی از دستیاران همچنان همراه و همکار در کنار امیر قلعه نوعی قرار دارد. تیموریان امروز به توصیه امیر قلعه نوعی در قائمشهر حاضر است تا به عنوان مامور ویژه تیم ملی، بازی نساجی و پیکان را زیر نظر بگیرد تا هیچ شایسته ای از چشم کادر فنی تیم ملی دور نماند.

در کنار تیموریان قربانعلی پور مربی بدنساز تیم ملی در قائمشهر حضور دارد تا حاشیه سازان بار دیگر در کوچه بن بست گرفتار باقی بمانند.

گزارش: اکبر عزیزی