پنجشنبه نهم فروردین ماه

تیلور بر می گردد

این در شرایطی بود که احتمال غیبت دیوید تیلور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ وجود داشت، ولی او برای حضور در مرحله پایانی انتخابی تیم ملی آمریکا اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مسابقات جهانی کشتی 2023 که اولین مرحله از گزینشی المپیک 2024 پاریس است، روزهای 25 شهریور تا 2 مهر ماه در بلگراد برگزار خواهد شد. کشورهای مختلف این روزها درگیر مسابقات انتخابی برای معرفی ملی‌پوشان‌ خود هستند.

در همین راستا در روزهای گذشته مسابقات اوپن (قهرمان کشوری) کشتی آزاد آمریکا به انجام رسید و نفرات برتر این رقابت‌ها مجوز حضور در فاینال ایکس (مرحله پایانی) را دریافت کردند. در روزهای گذشته خبرهایی در آمریکا مبنی بر غیبت دیوید تیلور در مسابقات فاینال ایکس و در پی آن رقابت‌های جهانی بلگراد وجود داشت، چرا که او برای شرکت در مرحله پایانی انتخابی آمریکا اعلام آمادگی نکرده بود.

برخی بر این باور بودند تیلور ترجیح می‌دهد خود را برای کسب دومین طلای المپیکش در پاریس آماده کند و قید مسابقات جهانی 2023 را زده، اما این اتفاق نیفتاد و او امروز برای شرکت در فاینال ایکس اعلام آمادگی کرد.

بنابراین تیلور خرداد ماه برای رسیدن به دوبنده وزن 86 کیلوگرم تیم ملی آزاد آمریکا با آرون باروکس مبارزه خواهد کرد. برنده دو مبارزه از سه کشتی، ملی‌پوش خواهد شد.