جمعه سی و یکم فروردین ماه
حریفان سرخابی به صف شدند؛

به انتظار تکرار شهر آورد!

ماراتن جام حذفی به خط پایان نزدیک شده و سرخابی ها برای تقابل مجدد در شهر آورد پایتخت لحظه شماری می کنند.

دیشب پرسپولیس در مصاف با گل گهر یک نیمه را با موفقیت طی کرد، اما در وقت دوم میهمان پوست انداخت و در وقت دوم از لاک دفاعی خارج شد.

خیلی ها با دو گل ترابی و آل کثیر یک برد پرگل را برای شاگردان گل محمدی متصور بودند، اما این خوش باوری به یک باره رنگ باخت.

الهویی با تعویض های ریسکی و بردن توپ در زمین حریف، پرسپولیسی ها را در منگنه قرار داد. گل زود هنگام شکاری امید را به اردوی گل گهر ها به ارمغان آورد.

گل محمدی هم با تعویض هایش و محکم کردن کمر بند خط میانی و دفاع از گلهای زده محافظت کرد و راه صعود را پیمود. نساجی در قائم شهر کار بزرگی صورت داد و پیکان را با سه گل مغلوب کرد.

پیش از آن هم استقلال به سختی از سد پارس جنوبی جم عبور کرده بود. هوادار هم ۲ بر ۱ بر استقلال ملاثانی چیره شده بود.

دیشب مراسم قرعه کشی با حضور نمایندگان چهار تیم صعود کننده در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

رویارویی استقلال با نساجی و جدال پرسپولیس با هوادار بر زیبایی جام حذفی افزود.

حالا همگان مترصد تکرار شهر آورد تهران هستند تا در یک مصاف ماندگار قهرمان این رقابت‌ها مشخص شود. سال گذشته نساجی بر پیش‌داوری استقلالی ها خط بطلان کشیده بود و با حذف آبی پوشان و برد در فینال قهرمان جام شده بود.

باید دید این نتیجه بار دیگر تکرار می شود و نساجی سد راه استقلالی ها خواهد شد؟ هوادار هم که میزبان پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین است، با تمام وجود در صدد احیای فرصت های از دست رفته در لیگ، به ویژه پاک کردن باخت سنگین به استقلال است.

این اما و اگر ها بر زیبایی مسابقات حذفی افزوده است. اما مشخصا هواداران استقلال و پرسپولیس دوست دارند، شهر آورد تکرار شود. زیرا این پیکار نهایی در حذفی در حالی برگزار می شود که لیگ برتر به پایان رسیده و قهرمان لیگ هم تعیین شده است.

مجموعه این عوامل و رخدادها حکایت از حسن ختام جالب فوتبال داخلی دارد. بعد از آن شاهد تعطیلات فصل فوتبال باشگاهی خواهیم بود تا مجددا تیم‌ها برای دور بعدی مسابقات خود را آماده و ‌مهیا کنند.

نویسنده: احمد میرزاییان

 

 

 

 .