جمعه سی و یکم فروردین ماه
وداع  با چهره خدوم ورزش؛

به رسم رفاقت

بار دیگر مدیری از جنس ورزش و پایمردی و رشادت چهره در نقاب خاک کشید و آسمانی شد.

سردار متواضع و بی ریای انقلاب، دفاع مقدس و جانباز سرفراز کشور زنده یاد حاج علیرضا صفارزاده، در عرصه ورزش و فرهنگ هم خدمات وافری داشت.

مدیریت باشگاه فجر سپاسی، ریاست فدراسیون  ورزش های زورخانه ای و  پهلوانی و پایه گذاری بسیج ورزشکاران و مسئولیت تدوین سند راهبردی ورزش بسیج از جمله خدمات این مدیر بی پیرایه و با اخلاص بود.

توفیق داشتیم به همراه تعدادی از همکاران رسانه در جلسات هم اندیشی که ایشان‌پایه گذار آن بودند شرکت کرده و  مباحث بنیانی و اساسی فرهنگ و  ورزش را پیگیری کنیم.

ایشان در مباحث فرهنگی ورزش دارای تفکر و بینشی عمیق بودند و با دغدغه فراوان موضوعات ریشه ای ورزش و راههای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن را مطرح می کردند و همواره پیشنهاداتی موثر  را به مسئولان و دست اندرکاران ورزش ارائه می دادند.

حاج علیرضا صفار زاده در دو سال گذشته و با درخواست حاج محمود خسروی وفا به کمیته ملی پارالمپیک‌ ایران پیوست و با تمام وجود و از خود گذشتگی در خدمت جانبازان و معلولان بود.

مراسم تشییع آن فقید سعید و سردار گرانقدر کشور روز گذشته در بهشت حضرت معصومه  شهر قم برگزار شد.

ما هم به رسم رفاقت و شتابان خود را به  مراسم رساندیم تا ادای دین کرده باشیم و از قافله عقب نمانیم.

حقیقتا دوستان و همسنگران آن سردار گرانمایه سنگ‌تمام گذاشتند و وداعی باشکوه با آن جانباز عزیز داشتند و...

مدیرمسئول، سردبیر و همکاران پایگاه خبری البرز ورزشی و شوت ورزشی عروج این سرباز مخلص و مدیر خدوم ورزش جانبازان و معلولان را به خانواده و دوستان  و همسنگران ایشان تسلیت می گوید.

خدایش بیامرزد و با اولیا محشور گرداند.

نویسنده: احمد میرزاییان