شنبه یکم اردیبهشت ماه

والیبال روز جهانی کارگر در خط پایان

مسابقات والیبال ساحلی روز جهانی کارگر در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در این رقابت ها هفت تیم در دو گروه زیر نظر هیات والیبال کارگران استان تهران بازی کردند. در این رقابت ها که به عنوان یادگار مرحوم مهرداد صابرپور در فضای باز برگزار شد تیم مهرداد متشکل از کیا شوشتری و محسن مهرگان به مقام نخست دست پیدا کردند.

تیم شهدای ونک متشکل از مهرداد کریمی، سالار جعفری و دوم، زوج امیر شوشتری محمدرضا زمانی در مکان سوم ایستادند.

هدایت تیم شهدای ونک را دکتر پیمان شروان مربی بین المللی شاغل در کشور کانادا بر عهده داشت وی که در چند ماه گذشته تیم های زیادی را در مسابقات ساحلی تهران و شهرستانات شرکت داده است با توضیح چند عدد توپ و البسه بین علاقمندان تلاش زیادی را از خود نشان داده است.

او اما از سختی کار در ورزش کشورمان برای علاقه مندان گلایه می کند اینکه نه تنها حمایت نمی شوند بلکه به طور مرتب مته به خشخاش می گذارند تا به نوعی موجبات دلسردی علاقه مندان را فراهم سازند.

وی در مقایسه بین فعالیت های ورزشی در ایران و کانادا را برنامه ریزی و استقبال از افرادی می داند که پتانسیلی برای ارئه خدمت دارد.

سرپرستی مسابقات یاد شده با حمید حق بین داور ارشد بین المللی و امور داوری را محمد عشق دوست، مرتضی حیدرزاده و زهره امیدی بر عهده داشتند. 

در روز پایانی رقابت ها چهره های شاخص و معروفی مانند مهدی صابر پور، امین آقا فرزانه، جلال افشاری، کیانوش گرامی، علی حاج مهدی قلی و سیف الله ترابی حضور داشتند.