چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه
تیم ملی، لیگ برتر، جام حذفی و پرسپولیس از نگاه علی پروین

از قلعه نوعی بهتر سراغ ندارم

دیدار دیروز پرسپولیس با گل گهر سیرجان در چارچوب رقابت های جام حذفی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، تماشاگران متفاوتی داشت، یکی از شاخص ترین تماشاگران، علی پروین اسطوره فوتبال بود.

وی در این روز به دقت به تماشای بازی نشست و پیروزی تیم پرسپولیس کام او را شیرین کرد.

پس از راهیابی تیم پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی، نظر اسطوره فوتبال در خصوص تیم ملی، لیگ برتر، جام حذفی و تیم پرسپولیس جالب به نظر آمد که چکیده آن را می خوانید.

* کیفیت رقابت های جام حذفی بالا رفته و با لیگ برتر برابری پیدا کرده است. بازی تیم پرسپولیس را مقابل گل گهر از نزدیک تماشا کردم، برد تیم پرسپولیس به دل نشست و از آن لذت بردم.

* راهیابی تیم پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تنور این بازی ها را داغ کرد. قرعه کشی بازی ها اجازه نداد تا در مرحله نیمه نهایی شاهد دربی از جنس جام حذفی باشیم. شاید این دربی در فینال اتفاق بیفتد.

*شرایط پرسپولیس هم در لیگ مناسب است و هم در جام حذفی اگر پرسپولیس با همین تخته گاز ادامه دهد، دو قهرمانی و دو جام را تصاحب خواهد کرد.

*گل محمدی تیم خود را خوب شناخته است، دستش پر است و انسجام خوبی به تیم داده است، در چیدمان تیم و درست بر خلاف گذشته دارای تجربه غنی شده است.

*گل محمدی در لیگ چهار فینال را پیش رو دارد که باید با هدف شکست حریفان به میدان برود، شاید کمی سخت باشد، اما شدنی است، به این چهار فینال باید جام حذفی را اضافه کرد که در نهایت شخصیت کنونی پرسپولیس اجازه می دهد تا در هر دو میدان سربلند و قهرمان خارج شود.

*درتیم ملی اتفاق خوبی رقم خورد، انتخاب قلعه نوعی اقدام زیبنده ای است که صورت گرفت. بهتر از قلعه نوعی کسی را سراغ ندارم که در حال حاضر سکاندار تیم ملی باشد. او اشراف کامل بر فوتبال دارد و درخصوص انتخاب دستیارانش بهترین عملکرد را نشان داده است، اکنون سکان تیم ملی به مربیان جوان واگذار شده که هم در متن فوتبال قرار دارند و هم پر انرژی و در نهایت آگاه به مسائل روز فوتبال هستند، باید به این کادر جوان و خود تیم ملی امید بست تا با حمایت از آنها  روزهای خوب و روشن را در فوتبال سطح ملی ملاقات کرد.

گفت و گو: اکبر عزیزی