پنجشنبه نهم فروردین ماه

پیکان در جایگاه هفتم آسیا قرار گرفت

مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از روز یکشنبه دهم اردیبهشت در هانوی ویتنام آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در آخرین روز رقابت‌های مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، تیم پیکان تهران به مصاف هیپ هینگ نماینده کشور هنگ کنگ رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا در مجموع با دو برد و چهار شکست عنوان هفتمی این رویداد را از آن خود کند.

شاگردان فاطمه رشیدی مقابل نماینده هنگ کنگ با امتیازات 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 19 حریف را مغلوب خود کردند و به کار خود در این دوره از مسابقات پایان دادند.

به این ترتیب نماینده کشور هنگ کنگ در جایگاه نهم قرار گرفت و مغولستانی‌ها جایگاه هشتم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

همچنین در دیدارهای مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم‌های دیاموند فود فاین چف (تایلند) و دای نام یونیورسیتی (ویتنام) روز گذشته (دوشنبه 11 اردیبهشت) حریفان خود را شکست دادند و به دیدار نهایی صعود کردند.

کینگ وال (چین‌تایپه) و لیائونینگ دونگوها (چین) هم که روز گذشته را با شکست به پایان رسانده بودند امروز برای مشخص شدن مقام‌های سوم و چهارم به مصاف هم خواهند رفت.

ملیحه نوری داور بین‌المللی کشورمان در دیدار نیمه نهایی دو تیم دیاموند فود فاین چف (تایلند) – کینگ وال (چین‌تایپه) به عنوان داور اول قضاوت کرد.

تیم پیکان تهران امسال دومین حضور خود را در این مسابقات را تجربه کرد. این تیم در سال 2018 و در نخستین حضور به مقام ششمی در بین 9 تیم شرکت کننده دست یافته بود.