شنبه یکم اردیبهشت ماه

ساکت الهامی از سکوت خارج شد!

سرمربی تیم فوتبال هوادار که بعد از باخت پر حرف و حدیث تیمش مقابل استقلال، آن هم با دریافت شش گل! روزه سکوت اختیار گرفته بود، روزه سکوت را شکست.

ساکت الهامی در رابطه با بازی های  نیمه نهایی جام حذفی مسائلی را مطرح کرد که هدف پاک کردن آنچه که در بازی هوادار با استقلال رقم خورد است.

سرمربی تیم هوادار می گوید: دیدار بعدی ما در جام حذفی با پرسپولیس است، قطعا این تیم را شکست خواهیم داد، همین مربی یک روز قبل از بازی استقلال با هوادار گفته بود با انگیزه بالایی که در تیم وجود دارد، می رویم تا استقلال را شکست دهیم، ( همان انگیزه بالا منجر به شکست از استقلال با دریافت شش گل شد که در کارنامه این تیم به ثبت شد).

اکنون مربی هوادار تصمیم به حذف و شکست پرسپولیس در جام حذفی را گرفته است، جالب تر اینکه وی در تلاش است، بعد از شکست پرسپولیس در فینال جام حذفی در رویارویی با استقلال، انتقام سختی از استقلال گرفته و آوای قهرمانی سر دهد، اینکه جناب مربی براساس کدام منطق حدس زده اند که هوادار و استقلال دیدار فینال جام حذفی را برگزار خواهند از نتایج سحر است. به هر حال اظهارات شخصی جناب الهامی قابل احترام است و حداقل می تواند قابل شنیدن باشد.

گزارش: اکبر عزیزی