جمعه هفتم اردیبهشت ماه

علیرضا حیدری مهاجرت کرد!

دارنده ۶ مدال کشتی المپیک و جهان با بیان اینکه اولویت دنیا و ایران در زمان حاضر کشتی نیست، گفت: آن‌قدر عاقل شده‌ام که خودم را به‌سُخره نگیرم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: علیرضا حیدری درباره اینکه چندی پیش امیررضا خادم، او را بهترین گزینه برای کاندیداتوری در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی خوانده بود، به فرتاک ورزشی گفت: من واقعاً در این فضا نیستم، هم موضوع وقت هست و هم علاقه‌مندی و اولویت، فعلاً مسائلی دارم که باید آنها را مورد توجه قرار دهم، باتوجه به اینکه ایران نیستم باید تمام وقت روی موضوع یادگیری زبان وقت بگذارم، موضوعات جدیدی برایم پیش آمده است که فرصت این کار را ندارم، اگر ایران بودم شاید به آن فکر می‌کردم.

قهرمان پیشین کشتی جهان که چندی پیش به خارج از کشور مهاجرت کرده است، ادامه داد: خیلی‌ها فکر می‌کنند من اینجا راحت‌ترم و وقت آزاد بیشتری دارم در حالی که این‌طور نیست. وقتی آدم می‌رود زندگی از تعادل خارج می‌شود، آنجا دیگر علیرضا حیدری نیستم و نمی‌توانم با این اسم زندگی کنم، باید یک‌سری موضوعات را جا بیندازم که شرایطم درست شود، داستان مهاجرت این است، شاید بعدها برگردم اما الآن باید آنجا شرایطی را برای خانواده و خودم مهیا کنم و چیزهایی یاد بگیرم که قبلاً یاد نگرفتم.