شنبه یکم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

 روزهای حساس و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال را پیش رو داریم، طبیعی است که اخبار پشت پرده این رقابت ها داغ تر از گذشته باشد، نمونه هایی از این خبر ها را می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* باشگاه الاتحاد عربستان با ارسال نامه ای به باشگاه الشباب امارات، خواستار خرید احمد نور الهی هافبک ایرانی این تیم به صورت قرضی شده است. به نظر می رسد عربستانی ها بدجوری به نواللهی اعتقاد پیدا کرده اند.

* اسماعیل حلالی پیشکسوت فوتبال و باشگاه پرسپولیس به صحبتهای اخیر ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار که گفته است، به راحتی از پرسپولیس عبور می کنیم تا در فینال جام حذفی انتقام سختی از استقلال بگیریم، گفت: برای الهامی احترام قائل هستم اما فقط می توانم بخندم، آرزو بر هر جوانی عیب نیست.

* آلویس کامسویا وینگر اهل بوروندی سپاهان، اولین بازیکنی است که قبل از آنکه لیگ به پایان برسد، از تیم سپاهان جدا شد. حالا باید دیده سپاهانی ها درمورد قرارداد با این بازیکن چه قضاوتی خواهند داشت.

* با آنکه سازمان خصوصی سازی تمایل شدیدی برای معرفی اعضای جدید خود در هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس را دارد، اما در وزارت ورزش چنین اراده ای دیده نمی شود. وزارت ورزش اعتقاد دارد باید تا پایان بازی های لیگ و جام حذفی صبر کرد.

* از ناصر محمد خانی شنیدیم، اگر قرار باشد وحید قلیچ به تمرینات تیم پیشکسوتان تیم پرسپولیس حضور پیدا کند، به عنوان تحریم از شرکت در این تیم خوداری خواهیم کرد. البته بزرگتر های تیم باید خویشتندار باشند.

* شنیده ها حاکی از آن است، با توجه به نزدیک شدن به فصل پایانی فوتبال، ریزش در سطح مدیران باشگاه ها نزدیک شده و چند مدیر عامل که وابستگی دولتی و یا به شرکت های دولتی دارند، در آستانه تغییرات قرار گرفته اند.

* از فوتبال پایه تهران که در آستانه شروع فصل جدیدی قرار دارد خبر رسید، محمود انصاری به اتفاق فرزاد آشوبی سر مربیان تیم های امید و جوانان پرسپولیس معرفی شدند، همچنین مهدی عطالو از مربیان نام آشنا در فوتبال پایه، سرمربی تیم جوانان پیکان شد.

* نیما نکیسا دروازه بان سابق باشگاه پرسپولیس مدارک خود را به مرحله تکمیلی رساند تا در انتخابات آتی هیات فوتبال تهران ثبت نام کند، که برای اداره فوتبال نیاز به افرادی است که از تجربه بالا و استخوان کرده باشند.

* روابط عمومی باشگاه پیکان با صدور اطلاعیه ای، اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال پیکان را رد کرد و نوشت، اعتصاب نبود و بلکه از سوی کادر فنی یک جلسه استراحت به بازیکنان داده شد وپرداختی ها در حال حاضر نزدیک به 70 درصد صورت گرفته است.

* افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با صحبت های فرزاد مجیدی که به او نسبت هایی داده بود، گفت: ایشان را نمی شناسم، چه کاره هستند. قرار نیست که وقت خود را صرف اینگونه نفرات کنیم.