جمعه دهم فروردین ماه
قطار لیگ مجددا به حرکت در آمد

پرسپولیس با پیکان، کدام ورزشگاه، نامعلوم است!

رقابت های فوتبال لیگ برتر بعد از یک هفته استراحت، مجددا به حرکت خود ادامه خواهد، قرار است اینبار حرکت لیگ به صورت تخته گاز تا پایان بازی ها پیش برود.

هفته بیست و هشتم بازی ها را باید دیدارهای نفس گیر دانست. یک لرزش و یک اشتباه می تواند با سرنوشت یک تیم در جهت فاصله گرفتن از قهرمانی و یا سقوط به لیگ دسته اول تعیین کند.

در این هفته که بازی ها طی دو روز جمعه و شنبه دنبال خواهد شد، پرسپولیس میهمان پیکان خواهد بود، اما در کدام ورزشگاه هنوز معلوم نیست. استقلال در تهران از نفت آبادان استقبال خواهد کرد و سپاهان در مسجد سلیمان مهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود. با هم نگاه کلی به بازی های این هفته می اندازیم.

پرسپولیس در شرایطی پیکان را ملاقات می کند که دست گل محمدی کاملا پر است و فقط به برد و قهرمانی فکر می کند، اما پیکان که روی لبه تیغ ایستاده، در صورت باخت شاید ابرهای تیره سقوط را بر بالای بام خود مشاهده کند.

استقلال می خواهد در کورس قهرمانی باقی بماند، اما باید با تیمی دیدار کند که به لحاظ روحی در شرایط ایده آل به سر می برد. نفت آبادان با ویسی که هفته گذشته چهار گل به نساجی زد، می آید تا مقابل آبی پوشان بازنده نباشد.

سپاهان دیگر مدعی قهرمانی در مسجد سلیمان نیروهای خود را پیاده خواهد کرد. اشکش سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان عنوان کرده است، اینکه با چه تیمی بازی خواهیم کرد مهم نیست برای هیچ تیم دیگری هم بازی نخواهیم کرد و می رویم تا برای بقا در جنگ سخت به اهداف خود نزدیک شویم.

ملوان برای خاطر آرامش از تیم مس رفسنجان در انزلی پذیرایی خواهد کرد. یک پیروزی می تواند ملوان را برای یک فصل دیگر در لیگ حفظ کند.

مس کرمان تیم در آستانه سقوط به دسته اول در حالی در خانه اش میزبان تراکتور است، که تیم تبریزی با خمز مربی اسپانیایی اش این روزها هم خوب بازی می کند و هم در راه جمع آوری امتیاز هوش بالایی را به کار می اندازد.

دیدار گل گهر سیرجان با آلومینیوم اراک شاید گل سرسبد بازی ها تلقی شود، زیرا هر و تیم دارای سبک خاصی در ارائه تاکتیک های تیمی هستند. تنوع تاکتیتکی که در روند حرکتی دو تیم وجود دارد می تواند، این دیدار را به زیباترین بازی هفته تبدیل سازد.

نساجی با هوادار ،می تواند یک بازی پر حرف وحدیث باشد.نساجی در خانه اش حتی نمی تواند فضا را برای خود امن بداند، چون هوادارانش از عملکرد وکسب نوع نتایج ناراضی هستند،هوادار هم مانند ابرهای بهاری دیده می شود،روزی پر قدرت وروز دیگر چنان ناتوان که می تواند مانند دیدار با استقلال نا گهان شش گل بحث انگیز دریافت کند، باید دید اینبار چه اتفاقی را رقم خواهد زد.

گزارش: اکبر عزیزی