پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

هیاهو فروکش کرد

جدلی بی هدف و سر و صدای بی نتیجه از بابت تعیین محل ورزشگاه برگزاری دیدار پرسپولیس با پیکان به راه افتاده بود که درپی آن با انتشار بیانیه سازمان لیگ همه چیز ختم به خیر شد.

سرانجام ورزشگاه آزادی محل برگزاری دیدار پیکان با پرسپولیس به میزبانی باشگاه پیکان تعیین شد، این را شورای تامین امنیت می گوید، نه سازمان لیگ و نه باشگاه پرسپولیس و نه باشگاه پیکان.

از اول هم باید چنین می شد، زیرا به سود فوتبال و به سود هر دو باشگاه پرسپولیس و پیکان است. اما در این میان برخی ها کاسه داغتر از آش شدند تا با ارائه دلایل پوچ و بدون منطق، فوتبال لیگ را که روزهای پایانی خود را طی می کند به چالش کشانده تا از آب گل آلود صاحب ماهی باد آورده شوند.

اعتراض باشگاه پرسپولیس به بازی بدون تماشاگر، یک اعتراض به حق و تصمیمی است که در نهایت به سود باشگاه ها تمام می شود، حال در این میان برخی از تیم ها که  فاقد تماشاگر هستند و یا ورزشگاه اختصاصی آنها فاقد زیر ساخت لازم برای بازی های بزرگ است، مشکلی نیست که متوجه باشگاه پرسپولیس باشد.

البته در این هیاهو برخی شیطنت ها هم وجود داشت که تلاش شد تا لیگ فوتبال که روزهای پایانی خود را می گذراند، به جای احساس آرامش همچنان با چالش همگام و همراه باشد، فعلا با تصمیم شورای تامین و امنیت، کلیه نقشه ها نقش بر آب شده است.

نویسنده: اکبر عزیزی