پنجشنبه سی ام فروردین ماه

امید ناامید تر از همیشه

بلاتکلیفی تیم امید به دلیل انتخاب فدراسیون وکمیته ملی المپیک ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک برای اینکه حبیب کاشانی به‌عنوان مدیر تیم امید انتخاب شود مدت‌ها چالش داشتند و درنهایت مهدی تاج مجبور شد حکم مدیریت تیم المپیک را برای کاشانی صادر کند. در ادامه چالش انتخاب سرمربی تیم امید بین طرفین به وجود آمد.

فدراسیون قصد داشته و دارد که سرمربی را انتخاب کند و حبیب کاشانی به‌عنوان نماینده کمیته ملی المپیک می‌خواهد در این زمینه نقش مهمی را داشته باشد. موردی که باعث شده انتخاب سرمربی تیم المپیک هم با تاخیر زیادی انجام شود. محمدمهدی نبی در تازه‌ترین اظهارنظر خود اعلام کرده که تا پایان هفته برای انتخاب سرمربی تیم امید به جمع‌بندی خواهند رسید.

 در این مورد باخبر شدیم به احتمال خیلی زیاد همزمان با معرفی سرمربی تیم امید، مدیرفنی این تیم هم اعلام شود. درواقع سرمربی را فدراسیون انتخاب کند و مدیر فنی را کمیته ملی المپیک یا همان حبیب کاشانی اعلام کند.

در مورد سرمربیگری تیم امید گزینه‌هایی چون حمید درخشان، مجتبی حسینی، وحید هاشمیان و مهدی تارتار مطرح هستند و برای مدیرفنی هم کاشانی احتمالا باز هم حمید استیلی را مدنظر دارد. استیلی در حال حاضر همین سمت را در باشگاه سایپا در لیگ یک دارد.