پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
بازخواست پاری سن ژرمن از مسی

پوزش خواهی ستاره آرژانتینی از بابت سفر به عربستان

مسی بابت سفرش به عربستان عذرخواهی کرد و به دنبال آشتی با پی اس جی است.

لئو مسی به تازگی ویدئویی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است که در آن انصراف خود را نشان می دهد و از هم تیمی ها و باشگاه با اشاره به پاری سن ژرمن برای سفرش به عربستان طلب بخشش می کند.

مسی با باز کردن دروازه آشتی با پاریسی ها گفت: منتظر تصمیم باشگاه هستم.

باشگاه ستاره آرژانتینی را به مدت دو هفته تحریم کرد که مستلزم محرومیت از حضور و دستمزد او است.

پس از عذرخواهی لیونل مسی از PSG، هواداران منچستریونایتد امتیاز کریستیانو رونالدو را افزایش دادند.

لیونل مسی پس از سفری غیرمجاز به عربستان سعودی از سوی پی اس جی تعلیق شد و هواداران این اتفاق را با جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد مقایسه کردند.

هواداران منچستریونایتد بر این باورند که لیونل مسی در مقایسه با کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه با پیر مورگان با رفتار ترجیحی رو به رو شده است.

پاری سن ژرمن قرار بود یک روز تعطیل داشته باشد تا از بازی روز قبل خود با لورینت ریکاوری کند. با این حال، پس از باخت 3-1، این بازی لغو شد و انتظار می رفت بازیکنان در تمرین حضور داشته باشند.

مسی در محل تمرین حضور نداشت. در عوض، برنده جام جهانی آرژانتینی برای یک سفر برنامه ریزی شده به عنوان بخشی از قرارداد با هیات گردشگری این کشور در عربستان سعودی بود.

این باعث شد که این بازیکن 35 ساله با باشگاهش در آب گرم فرود آید که او را به مدت دو هفته محروم کرده است. مسی امروز ویدئویی عذرخواهی در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن تصمیم خود را برای رفتن به خاورمیانه توضیح داد.

او به دنبال کنندگانش در شبکه های اجتماعی گفت: فکر می کردم مثل همیشه بعد از بازی یک روز تعطیل داشته باشیم. "من این سفر را سازماندهی کرده بودم و نتوانستم آن را لغو کنم.

برگردان: هستی رفیعی