شنبه یکم اردیبهشت ماه
دیدار پرسپولیس – پیکان در پرده ابهام

بی خبری شرکت توسعه و نگهداری از بازی امروز

درحالی که ساعاتی تا آغار دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس چیزی باقی نمانده است ناگهان خبر رسید ورزشگاه آزادی آماده میزبانی نیست.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: واقعا در ورزش ما چه می گذرد تکلیف همان معدود تماشاگرانی که لابد بلیط خرید کرده اند چه می شود؟

لطفا فکری برای هماهنگی و مدیریت بخش های مختلف ورزشی بکنید.

مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره برگزاری دیدار عصر امروز پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی گفت: صبح امروز تازه متوجه شدیم که پیکان و پرسپولیس عصردر ورزشگاه آزادی بازی دارند و سازمان لیگ به ما دیر اعلام کرد.

مالمیر مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص برگزار نشدن دو دیدار پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی به دلیل بازسازی، در گفت‌وگویی اظهار داشت: سازمان لیگ برای برگزاری دو دیدار پرسپولیس و پیکان هیچ مکاتبه‌ای با ما انجام نداده است. البته پرسپولیس و استقلال قرارداد دارند اما باشگاه پیکان هنوز قراردادی منعقد نکرده است.

وی گفت: طی نامه‌ای که ساعت 8 صبح امروز به سازمان لیگ نوشتیم به آنها اعلام کردیم که از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم که عصر امروز پیکان و پرسپولیس در آزادی بازی دارند و در این زمینه هیچ درخواستی نشده است. بعد از چند ساعت سازمان لیگ به ما اعلام کرد که این دو تیم امروز بازی دارند. معمولا بعد از پایان هر دیدار در صورتی که بازی برگزار نشود ماشین آلات تجهیزات را برای بازسازی سکو وارد ورزشگاه می‌کنیم، روز گذشته پس از پایان بازی استقلال، سازمان لیگ به ما اعلام نکرده بود که روز شنبه نیز پرسپولیس و پیکان دیدار دارند و ما چون در حال بازسازی آزادی هستیم بلافاصله ماشین آلات تجهیزات را وارد ورزشگاه کردیم. اکنون نمی‌دانیم امکان برگزاری هست یا خیر؟

مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خاطرنشان کرد: دوستان اگر قصد برگزاری هر بازی در ورزشگاه آزادی را دارند باید چند روز زودتر به ما اعلام کنند نه اینکه در روز مسابقات که چند ساعتی بیشتر به شروع این دیدار زمان نمانده خبر از برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس را به ما اعلام کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با این شرایط امکان برگزاری این دیدار در آزادی وجود دارد یا خیر؟ افزود: هنوز مشخص نیست و در حال بررسی است اگر شرایطش فراهم شود اعلام خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در پایان خاطرنشان کرد: ما هیچ مشکلی برای برگزاری رقابتهای لیگ برتر فوتبال را در آزادی نداریم به شرط این که سازمان لیگ چند روز زودتر به ما اعلام کند تا ماشین آلات تجهیزات را برای بازساری وارد ورزشگاه نکنیم.