پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
انتصاب در هیات کشتی استان تهران

خادم المله مشاور و مدیر مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر

رئیس هیات کشتی استان تهران در حکمی محمدرضا خادم المله به سمت مشاور و مدیر مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر و خوابگاه شهید منافی زاده منصوب کرد.

محمدرضا خادم المله از چهره های شناخته شده و موقر ورزش کشور ما است که بدون تردید می تواند در نگهداری و احیای این مکان تاریخ ساز و قهرمان پرور نقشی برجای ماندنی داشته باشد.

در حکم صادره قاسم علی عسکری رئیس هیات کشتی استان تهران برای محمدرضا خادم المله آمده است: انتظار داریم با جدیت نسبت به پیگیری مسئولیت های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات کوشا باشید.

در بخشی دیگری در این حکم آمده است: حفظ فیزیکی بنا ها و تاسیسات، تعیین ضوابط و قوانین تردد و اسکان، ایجاد بستر نرم افزار و خدمات الکترونیک، تخلیه و تحویل به موقع مجموعه طبق آیین نامه و رعایت پروتکل های بهداشتی و پلمپ مجموعه پس از اتمام مسابقات، نظارت بر اجرای مقررات، توجه به موارد ایمنی و بازدید روزانه از قسمت های مختلف مجموعه از دیگر ماموریت های جنابعالی محسوب می شود که امیدوار هستیم موفق باشید.

دوست ارجمند جناب آقای محمدرضا خادم المله

حسن انتخاب جنابعالی به سمت مشاور و مدیر مجموعه ماندگار شهدای هفتم تیر را تبریک گفته و امیدوار هستیم که در این مسند نیز موفق و سربلند باشید.

رضا اسماعیلی مدیرمسئول، صاحب امتیاز سردبیر و کارکنان و خبرنگاران پایگاه خبری البرز ورزشی و روزنامه بین المللی شوت