پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

اتفاقات جالب در بازی امروز پرسپولیس با پیکان

سر انجام هیاهوی ساخته شده با وساطت وزیر ورزش فروکش کرد و ورزشگاه آزادی میزبان این دیدار شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در این ارتباط بسیاری تلاش داشتند تا با دلایل غیر منطقی مسیر بازی پرسپولیس با پیکان را به چالش کشانده و روزهای پایانی لیگ برتر با حوادث ناگوار همراه شود.

امروز و تا ساعاتی دیگر سوت بازی پرسپولیس با پیکان با قضاوت بنیادی فر به صدا در خواهد آمد. قرار است این بازی با  راهیابی 15 هزار تماشاگر به داخل ورزشگاه برگزار شود، اما بسیاری تلاش داشتند تا همین 15 هزار نفر هم از راهیابی به داخل ورزشگاه محروم باشند اما تیر آنها به سنگ برخورد کرد.

به دنبال تجلیل از پیشکسوتان فوتبال که در دیدار استقلال بانفت آبادان از مهدی حاج محمد پیشکسوت باشگاه استقلال تجلیل شد اینبار و در دیدار پرسپولیس با پیکان از اسطوره فوتبال پرسپولیس، محمود خوردبین تجلیل به عمل خواهد آمد.

طبق قول پنهانی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، در صورت پیروزی تیم پرسپولیس در مقابل پیکان همین امشب پاداش ها واریز خواهد شد. شنیده ها حکایت از آن دارد که باشگاه سپاهان به چند عوامل فنی خود ماموریت داده تا این بازی را از نزدیک زیر ذربین داشته باشند.

همچنین شنیده ایم که یکی از دلایل تعطیلی تمرین امروز تیم استقلال که توسط ساپینتو رقم خورد، این است تا بازیکنان فرصت تماشای بازی دیدار پرسپولیس با پیکان را داشته باشند.