شنبه یکم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی مسابقات فوتبال لیگ برتر، بازار اخبار پشت پرده فوتبال داغ تر شده است که به چند نمونه آن اشاره می شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

+ باشگاه نفت آبادان در پایان دیدار تیم نفت آبادان با استقلال، به دلیل صحبت های تند ساپینتو در حین بازی با بازیکن نفت و رفتار غیر اخلاقی او با علی فیروزی سرپرست تیم فوتبال نفت به کمیته اخلاق شکایت برد و فیلم لب خوانی ساپینتو در اختیار کمیته اخلاق قرار گرفت.

+ فرزاد حسن خانی سرمربی تیم فوتبال باشگاه مس کرمان، پس از شکست تیمش، استعفای مکتوب خود را به مدیران باشگاه مس کرمان ارائه داد. درواقع تیم مس کرمان در دو بازی باقی مانده اش در لیگ، بدون سرمربی مانده است.

+ به دنبال شکایت نفتی ها از مربی تیم استقلال، باشگاه استقلال هم از رفتارهای غیر اخلاقی عبدالله ویسی سرمربی و علی فیروزی سرپرست تیم به کمیته اخلاق شکایت برد.

+ با آنکه باشگاه استقلال بلیت بازگشت یامگا در تاریخ 24 اردیبهشت را این بازیکن تهیه و در اختیار وی  گذاشته است، اما این بازیکن در آن تاریخ که نزدیک به فینال جام حذفی به تهران باز نخواهد گشت. یامگا در پیامی به باشگاه استقلال گفته است، هر زمان بهبودی حاصل شد از فرانسه به تهران باز خواهد گشت.

+ سفر سرپرست باشگاه استقلال جهت پرداخت معوقه های پادوانی و باشگاه الشباب به دبی به تاخیر افتاد،  قرار بود سرپرست باشگاه استقلال با سفر خود به دبی، طلب پادوانی و باشگاه الشباب را پرداخت کند که سفر انجام نشد و طلبکاران ناراحت شدند.

+ قرار است بازی های دو هفته پایانی مسابقات لیگ برتر به صورت همزمان برگزار شود. سازمان لیگ فردا برنامه دو هفته پایانی بازی ها را رسانه ای خواهد کرد. البته امیدواریم که در این زمینه این فرآیند دچار خدشه نشود.

+ شنیده شده، ساپینتو به مدیران باشگاه استقلال پیام داده است، یک هفته بعد از پایان مسابقات جام حذفی نظر خود را مبنی بر تمدید قرار داد و یا جدایی از این باشگاه را اعلام خواهد کرد.