پنجشنبه نهم فروردین ماه

تندروان: با معروف در منامه تمرین می کنیم

تیم والیبال شهداب یزد روز 23 ماه جاری به سوی بحرین پرواز می کنند تا در بیست و دومین دوره رقابت های باشگاه های آسیا شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سرمربی تیم والیبال شهداب در آستانه سفر به جام باشگاه های آسیا گفت: تیم های آسیایی بازیکنان خارجی و خوبی را به استخدام خود درآورند و در سال‌های اخیر این بازی‌ها جذاب شده است. برخلاف گذشته که دو تیم خوب حضور داشتند، اخیرا حدود 6 تیم خوب حضور دارند. تیم گاز جنوب کشور عراق چند بازیکن خوب خارجی به خدمت گرفته است. سانتوری سانبردز (ژاپن)، پلیس (قطر) و دیگر تیم‌ها را رصد کردیم.

سرمربی شهداب یزد با اشاره به آمادگی تیمش گفت: سعی کردیم بیشتر از ترکیب سال گذشته و امسال استفاده کنیم که می‌تواند نقطه قوت نماینده والیبال ایران در این مسابقات باشد. مجموعه شهداب به ما در مسیر آماده‌سازی کمک کرده و آنچه نیاز بوده در اختیار گذاشته است. چند روز زودتر به بحرین سفر می‌کنیم تا با افزوده شدن سعید معروف چند روزی تمرین کرده و در صورت امکان چند بازی تدارکاتی داشته باشیم. در نهایت آماده‌ایم که بازی به بازی پیش برویم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی درباره هدف شهداب توضیح داد: تیمی مانند شهداب به دنبال بهترین نتیجه و کسب قهرمانی است اما شرایط مسابقات در همان لحظه مشخص می‌شود. تمام تمهیدات را اندیشیدیم که همه شرایط وفق مراد بوده و بهترین نتیجه را بگیریم. هدف قهرمانی است و امیدواریم در این مسابقات بهترین نتیجه را کسب کنیم.