پنجشنبه سی ام فروردین ماه

پریرا: پنالتی درست بود و پرسپولیس شایسته

مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس که تعویض طلایی گل محمدی بود، به هنگام حضورش در میدان عاملی تاثیر گذار لقب گرفت تا تیم پرسپولیس به لطف دریافت پنالتی از سوی این بازیکن به برتری یک بر صفر مقابل تیم پیکان دست یابد.

پریرا بعد از واکنش پیکانی ها که اعتقاد داشتند که خطای پنالتی رخ نداده گفت: خطا کاملا آشکار بود، پنالتی  که توسط داور اعلام شد جای شک و شبهه نداشت. داور صحنه را به دقت زیر نظر داشت و خطا را به درستی تشخیص داد.

 پریرا افزود: بازی پرسپولیس با پیکان امکان نداشت با تساوی به پایان برسد، فشاری که بازیکنان تیم پرسپولیس بر تیم پیکان وارد آورده بودند، بازیکنان تیم حریف را کاملا تخلیه و سقوط دروازه تیم پیکان قابل پیش بینی بود و اگر آن خطای پنالتی رخ نمی داد، تیم پرسپولیس حتی در ثانیه های پایانی بازی به گل می رسید.

 مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس در پایان گفت: پیروزی حق مسلم پرسپولیس بود. تیم پیکان با ایجاد دو سنگر دفاعی که مقابل دروازه تیم خود قرار داده بود فقط دفاع می کرد که این دفاع از زمین خودی آرایش می یافت، همین اشتباه امید می داد تا برای دستیابی به پیروزی حتی تا ثانیه های بازی امیدوار باشد. در نهایت این اتفاق افتاد و پرسپولیس در یک روز خوب به حق خود رسید و اکنون در همین مسیر راه برای تصاحب جام قهرمانی راه خود را ادامه خواهد داد.

گزارش: اکبر عزیزی