چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
بازتاب دو استقامت در شیراز

کاظمی پور: باید بررسی شود

در پی اتفاقات رخ داده ناهنجار در مسابقات استقامت فارس، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تقبیح این رخداد از رسیدگی فوری این مساله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مریم کاظمی‌پور در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره حاشیه سازی رخ داده از سوی عده‌ای در خلال برگزاری مسابقات دوی استقامت فارس اظهار کرد: بر اساس گزارش های دریافتی از برگزارکنندگان این رویداد، تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقات از جمله ساعت مجزای برگزاری رقابتهای آقایان و بانوان و همچنین مسیرهای جداگانه اندیشیده شده بود اما در پایان این مسابقه، رفتار هنجارشکنانه برخی افراد که بدون ثبت نام و بدون داشتن شماره خودشان را به مسیر برگزاری مسابقه رسانده بودند، تصاویر ناهنجاری را ایجاد کرد.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان این رفتارها را تقبیح می‌کند و اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد به اسم ورزش به عادی‌سازی رفتارهایی بپردازد که با ارزشهای جامعه اسلامی و اعتقادات مردم ایران سازگاری ندارد. به هیچ عنوان توسعه ورزش با چنین رفتارهایی مورد تایید نیست و نمی‌گذاریم کسی چنین تصاویر نامربوطی را در ورزش کشور نهادینه کند. بر همین اساس ضمن تقبیح این اتفاق، به طور قطع جزییات و عوامل دخیل در این رخداد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.