جمعه دهم فروردین ماه

درخشان: پرسپولیس و سپاهان، از حاشیه امنیت برخوردار نیستند!

پیشکسوت فوتبال برخلاف دیگران اعتقاد دارد، پرسپولیس و سپاهان برای تکیه بر سکوی قهرمانی از حاشیه امنیت برخوردار نیستند و نمی توان به صورت مطلق گفت، کدامیک قهرمان لیگ خواهند شد.

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال در رابطه با دو هفته پایانی از مسابقات لیگ فوتبال می گوید: پرسپولیس در تهران باید با گل گهر دیدار کند، بازی در خانه یک امتیاز برای پرسپولیس محسوب می شود اما همین تیم گل گهر چند هفته پیش در مسابقات جام حذفی به سختی در تهران و مقابل پرسپولیس تن به شکست داد.

سپاهان نیز که بازی های باقی مانده اش راحت تر از پرسپولیس بنظر می رسد، این هفته میزبان تیم پیکان است، پیکانی که زخم شکست از پرسپولیس را بر تن دارد و نشان داد که مفت باز نیست.

با اینحال، هر تیمی با تدابیر خاص وارد میدان می شود و قرار نیست از قبل بازنده باشد، همین نکته باعث شده تا نه پرسپولیس و نه سپاهان برای دسترسی به سکوی قهرمانی از حاشیه امنیت برخوردار باشند.

یک لغزش می تواند سرنوشت تیمی را رقم بزند، همانطوری که دو هفته پیش سپاهان در اصفهان مقابل ملوان انزلی که برای بقا می جنگد، تسلیم شد و تن به تساوی داد تا در روزهای حساس دچار لغزش شده و صدر جدول را از دست بدهد.پ

یش بینی بازی ها، خصوصا در روزهای پایانی سخت است، چون در گردش و چرخش توپ هیچ نکته ای به صورت شفاف وجود ندارد تا با تکیه بر آن اظهار نظر مطلق ارائه داد.

درخشان در پایان می گوید: شرایط روحی تیم پرسپولیس در حد تیم قهرمان دیده می شود و از ضریب بالایی برخوردار است و اعتقاد دارم، باتوجه به حرف و حدیث هایی که اخیرا در مورد قضاوت داوران داخلی پیش آمده   اگر در خصوص چند بازی حساس بتوانیم از داوران خارجی استفاده کنیم، بهتر است.

گزارش: اکبر عزیزی