شنبه یکم اردیبهشت ماه

ویسی: باید ساپینتو را از فوتبال کشورمان دور کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان همچنان از رفتار ساپینتو نسبت به سرپرست تیم و بازیکن و هواداران تیم فوتبال نفت آبادان ناراحت است.

ویسی سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان که تیمش موفق شد در تهران با تیم استقلال به تساوی رسیده و همین تساوی باعث شود تا استقلال از کورس قهرمانی فاصله بگیرد، در خصوص مسائل حاشیه ای آن بازی گفت: نمی دانم حضور امثال ساپینتو در فوتبال کشورمان چه مقدار سود دهی دارد که در این شرایط بد اقتصادی پول بزرگ به صورت ارز در اختیار وی قرار می دهند.

ویسی ادامه داد: ساپینتو به دلیل نتایج ضعیفی که گرفته است با جنجال و شانتاژ بازی قصد دارد پشت سر عملکرد ضعیفش پنهان شود. به خروجی عملکرد او نگاه کنید فقط بد اخلاقی را ترویج داده است.

سرمربی تیم نفت اضافه کرد: او به فوتبال ما به مربیان به داوران و هواداران با استفاده از الفاظ جنگل، توهین کرده است و آقایان برای برخورد با او همچنان خود را به خواب زده اند، وقتی که آب سر بالا برود همین خواهد شد، او در بازی رو در رو با ما ناکام ماند و برای ارائه دلایل منطقی ناکامی اش به سرپرست تیم، بازیکن نفت و حتی هواداران آبادانی تیم نفت آبادان توهین کرد و باز مشاهده می شود که از نظر آقایان هیچ اتفاقی نیفتاده است. باید امثال ساپینتو را مانند کی روش از فوتبال کشورمان دور کرد تا اخلاق پایدار بماند.

گفت و گو: اکبر عزیزی